11 stycznia 2012

Bobbi Brown, Neons & Nudes - wiosna 2012 w makijażu.


Już za kilka tygodni w perfumeriach pojawią się wiosenne kolekcje - dzisiaj pokażę Wam propozycję marki Bobbi Brown - przywykłam do pasteli i delikatnych odcieni na wiosnę, a tutaj totalne zaskoczenie - dużo koloru i to nie byle jakiego!



A co znajdziemy w Neons & Nudes?

Paletę cieni (Ultra Nude Eye Palette), pojedyncze cienie do powiek w dwóch odcieniach: Ultra Violet Shimmer Wash Eye Shadow oraz Bluebell Eye Shadow. O perfekcyjną kreskę zadba Ink Liner - Really Black. Błyszczyki to Cosmic Pink, Citrus oraz Ultra Violet, pomadki natomiast Atomic Orange, Neon Pink oraz Uber Beige. To, co dla mnie najważniejsze - róże: Nude Peach oraz Nude Pink Ultra.

Jakie są Wasze typy? Moje serce skradł eye liner, brzoskwiniowy róż i neonowo różowy błyszczyk, zupełnie natomiast nie jestem zainteresowana nudziakową paletką - czyżby przejadł mi się już ten trend?
Bobbi Brown, Neons & Nudes - wiosna 2012 w makijażu.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się akcent czerwonych ust na modelce, no cud miód! Róże są śliczne <3 I ta neonowa, różowa szminka!
    Paletka fajna, ale mam już mnóstwo cieni do nudziaków.
    Może za dużo tego nudu/nudy ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno zakupilam neonowa szminke z inglota i nie wiedzialam, ze takie trendy si eszykuja wiec sie ciesze;]]

    OdpowiedzUsuń
  3. eyeliner, paletka i roze! cudne sa!

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka i brzoskwiniowy róż :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje serce skradła paletka (ale i tak nie kupię, bo mam za dużo cieni) i pomarańczowa pomadka. Pomadkę postaram się jakoś zdobyć :) Ogólnie - świetna kolekcja i bardzo dobry plakat reklamowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobną paletkę cieni widziłam dzis na wyprzedaży w sephorze wsród paletek Guerlain...

    OdpowiedzUsuń
  7. problem polega chyba na tym, że wszystkie, ale to naprawdę wszystkie te paletki nude są dokładnie identyczne.... ja już od jakiegoś czasu nawet na nie nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko czekam by wymacac ta kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba postawię na szminki, bo ostatnio przebiły nawet moje ukochane Guerlain.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminki bardzo fanie wyglądają.
    Modelka śliczna! Ma fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...