31 stycznia 2012

Blush de Horizon - wiosenny róż marki Chanel.

Blush Horizon marki Chanel pochodzący z kolekcji Harmonie de Printemps (pol: w harmonii z wiosną) - jeden z niewielu róży, który potrafi stworzyć przepiękny, delikatny i bardzo naturalny rumieniec - mój absolutny wiosenny faworyt!






Różowo - morelowa kompozycja z dodatkiem białego tonu w pierwszej chwili może wydawać się zbyt nachalna, za różowa, nieco przejaskrawiona. Wystarczy jednak jedno użycie, aby produkt wyprowadził nas z błędu! Delikatna kolaboracja różu i brzoskwini na policzku daje efekt rozświetlenia i zaróżowienia - sam produkt ma przywoływać na myśl wiosenne niebo. Peter Philips - Kreator Kreacji Makijażu marki Chane właśnie z myślą o zmieniającej się wiośnie stworzył paletę o różnorodnych barwach, dzięki nowoczesnej technologii wielokrotnego prasowania możemy patrzeć na niespotykane połączenie aż pieciu barw w jednym kosmetyku! Specjalnie stworzony do aplikacji kilku kolorów ścięty pędzel ma zapewnić rezultat, którego oczekujemy - możemy użyć jednego odcienia lub wszystkich pięciu. Różowe tony zapewnią efekt zdrowego wyglądu, a delikatne tonacje brzoskwini - opalonej cery.


Spójrzcie jaki efekt można uzyskać na policzku - użyłam jednej warstwy wszystkich tonów:


Tak prezentuje się w makijażu, moim zdaniem efekt jest bardzo promienny i wiosenny:


Muszę przyznać, że efekt przerósł moje oczekiwania - tak jak wspominałam róż może wydawać się zbyt nachalny, na policzkach jednak staje się tylko i wyłącznie delikatnym rumieńcem, który z moją karnacją tworzy znakomity duet. Produkt rozprowadza się świetnie, nie tworzy plam i co najważniejsze jest zupełnie niewyczuwalny na skórze. Jeśli poszukujecie kosmetyku, który stworzy naturalny, wiosenny look to Blush de Horizon jest propozycją dla Was!
Kolekcja Harmonie de Printemps jest już dostępna w najlepszych perfumeriach na terenie kraju.

Moja recenzja błyszczyka Bagatelle - również z wiosennej kolekcji do przeczytania i obejrzenia tutaj.
Blush de Horizon - wiosenny róż marki Chanel.
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaa Chanel ! :) Niestety za jasny jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i naturalnie, czuć wiosnę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w nim, cały makijaż jesttki jagbyś się w nim urodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, dziewczyny - czuć wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie róże, które są połączeniem różnych kolorów i możemy bawić stopniem nasycenia jak i efektu końcowego :) ja jestem zachwycona pryzmami Givenchy, które składają się właśnie z kostek w 4 kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest bardzo delikatny & ładny, ale wizualnie to chyba najbrzydszy kosmetyk Chanel, jaki widziałam - te paski są przetandetne, naprawdę byłam przekonana, że to podróba :/liczy się jednak efekt, a efekt naprawdę ładny!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo śliczny mix - uwielbiam chanelowe róże - musze się mu przyjżeć

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie róże które ładnie wtapiają się w skórę tworząc efekt naturalnego rumieńca. Znalezienie takiego to nie jest najłatwiejsze zadanie :) bardzo fajny i ciekawy produkt - przyjrzę się tej półce cenowej jak już opanuje nakładanie różu w stopniu zadowalającym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygląda na skórze i w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest :) i w opakowaniu i na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie delikatne kolorki, ten róż jest dla mnie idealny :) super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie widać na Twoich policzkach.
    Taki sam efekt byłby pewnie przy użyciu Wibo czy Essence za 5zł. Kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny! Na zapowiedziach od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimie, a możesz mi dać znać, który róż Wibo czy Essence kosztuje 5 zł i może podasz mi numerki odcieni przy użyciu, których uzyskam tak naturalny i delikatny efekt?

    OdpowiedzUsuń
  15. oj jak dobrze , ze wiosną zlatuje juz na blogach ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mówiłam ,że piekny ten makijaż Chanel:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie Ci Agato:)) A Anonimowy to troszkę niedokształcony jest hehe popisał się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie podoba mi sie jak go nalozylas, zdecydowanie za bardzo "idzie" w dol. sam roz jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje dziewczyny!

    Anonimowy, zazwyczaj tak nakładam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny ten pasiaczek, jeszcze, żeby cena nie była taka zaporowa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubie kosmetyki chanela za to ze daja taki mega naturalne wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt :) Faktycznie wyglądasz świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest śliczny ten róż, próbuję się jednak powstrzymać by go nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. delikatny ale przepiekny. lubie taki naturalny elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czy mozesz mi zdradzic ile on kosztuje w Polsce?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...