2 grudnia 2011

Vogue Magic - kolejny sklep z podróbkami.

Kilka dni temu otrzymałam e-mailem ofertę sklepu Vogue Magic - nie wiem skąd mają mój adres, nigdy nic tam nie kupowałam. Postanowiłam napisać o tym fakcie posta, gdyż to, co możemy kupić w sklepie jest bardzo ciekawe! Oczywiście wszystkie artykuły to podróbki i nie ma najmniejszej szansy, aby było inaczej. Dlaczego?

Szminka YSL za 6,8 $:


Paleta cieni Chanela za 9,60 $ (nigdy takiej nie widziałam, a to chyba jedno z niewielu "real photo"):


Komplet pędzli Bobbi Brown za 19 $, w sklepie jeden pędzel kosztuje więcej:


Komplet pędzli MAC również za 19 $:


Eye- liner Bobbi Brown - 5, 20 $:



I bardzo często podraniane meteoryty Guerlain - jest ich dużo na Allegro, tak jak i kosmetyków, które wyżej pokazałam. Cena? Niecałe 9 $!


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze sklepu Vogue Magic - jak widzicie zdjęć przedstawiających faktyczny stan kosmetyków prawie nie ma.

Dziewczyny uważajcie na takie "sklepy", ceny jakie możecie zobaczyć są po prostu niewyobrażalnie niskie, ale pomijając ten fakt - takim kosmetykiem możemy zafundować swojej cerze wielki problemy, gdyż skład tak naprawdę jest niewiadomego pochodzenia. Nie dajcie się nabrać na tak niskie ceny - to nie jest oryginalny kosmetyk!
Vogue Magic - kolejny sklep z podróbkami.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Ja z siebie podśmiewujki nei mam zamiaru robić i jak na coś mnie nie stać, to nie kupuję tego w cudacznie niskich cenach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. co za wstyd! będę mijać szerokim łukiem! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. A tego nie można gdzieś zgłosić? Bo wiesz, mi szkoda osób, które się nie znają i to kupią. Po prostu nie lubię takich oszustów. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lol...dobrze ze ostrzegasz! Nie znalam tego sklepu wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego skleu, al nawet porządnych podrób nie mają....

    OdpowiedzUsuń
  6. no nieeeee...

    Agatko - to ja przy okazji takiej treści ,którą zamieściłaś chcialabym z serca odradzić wszystkim dziewczyną zkupy w interentowym sklepie Asian Cosmetics .Nie mylić z Asian Store .
    Zamówiłam ..uwaga 4 listopada u nich kila rzeczy ... nie mam ich do dziś .nie mam tez głupia pieniędzy bo ufnie wysłałam im przelew z góry ... na maile nie odpisywał nikt ,a telefonicznie ściema z ściemą .. nie chcę już przytaczać tych tłumaczeń .Aż mój sluby sie wnerwił i zadzwonił ,wypozyczył sobie wlaściela ... ten obiecal paczke puścić dziś ( brawo ! prawie miesiąc ) i zobaczymy co z tego będzie ...
    Uważajcie ! jesli możecie ostrzec innych zróbcie to ! Niech nie myslą , ze takie postepowanie uchodzi płazem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Porażka ;/ Takie podróby powinny być zakazane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Agatko z Polski .Mieści się w Oławie .

    OdpowiedzUsuń
  9. już z wyglądu wygladają jak chińskie podróbki

    OdpowiedzUsuń
  10. w życiu nie kupiłabym takiej podróby, ble

    OdpowiedzUsuń
  11. Masakra! Okropne te podróbki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle się można naciąg.. :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...