13 grudnia 2011

TAG - Ready for Christmas.

Przywędrował do mnie świąteczny tag - dziękuję Agua y feugo za otagowanie!

Ulubiony świąteczny film: Zawsze przed świętami w telewizji oglądałyśmy z moją siostrą Anką "Opowieści z Narni" - uwielbiałam! Ciekawe czy w tym roku też będzie?

Ulubiony świąteczny kolor: złoto, srebro, biel, czerwony.

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? W Wigilię wszyscy wyglądają pięknie i odświętnie - u nas też!

Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś prezent jednej osobie to kto by to był? Nie ma takiej możliwości, nie wyobrażam sobie tylko jednego prezentu :)

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? W moim domu rodzinnym tradycja nakazuje najmłodszej osobie tuż po zjedzeniu kolacji rodawać prezenty, najpierw ja z moją siostrą byłysy przez lata 'elfami', póżniej dołączyła córka mojego brata Daria, w tym roku powinno paść na Jagódkę, ale obawiam się, że wszystkie prezenty mogłaby zabrać sobie - tak więc jak chyba znowu będę elfką:)

Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika? O nie, takich zdolności nie mam:)

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Świąteczne dni to czas spotkań z rodziną i przyjaciółmi - tak też będzie w tym roku, pierwszy dzień świąt to wieczorna impreza :)

Jakieś świąteczne życzenia? Wszystkim życzyłabym, aby spędzili te święta tak jak sobie wymarzą - sami, z rodziną, w ciepłych krajach - gdziekolwiek tylko chcą - byle dało im to szczęście.

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Grzane wino, pierniki, cynamon, pomarańcze z goździkami.

Ulubione świąteczne jedzenie: Wszystko lubię!

Przekazuję taga wszystkim dziewczynom, które zaglądają na mojego bloga - jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi! :)
TAG - Ready for Christmas.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Oh jakie tradycje ;>
    Zazdroszczę. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdawanie prezentów wygląda u mnie dokładnie tak samo :) I spada zawsze na mnie, bo najmłodsi niestety jeszcze nie umieją chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna tradycja rozdawania prezentów :) u nas przychodził zawsze św. Mikołaj.. a dokładniej babcia za niego przebrana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super TAG! uwielbiam święta :) więc "kradnę" TAG :D widzę, że mamy podobne podejście do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro przekazujesz wszystkim tag ja również umieszczę na moim blogu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. moge sie podpisac po 90% odpowiedzi ;];];] narobilas mi cohoty na grzane wino ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobne odpowiedzi na większość zagadnień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny tag:) może i sama się skuszę i opublikuję u siebie:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...