19 grudnia 2011

Pielęgnacja od Bobbi Brown.

Stosowałyście pielęgnację marki Bobbi Brown? Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze wrażenia! O ile kolorówka przypadła mi do gustu, pielęgnacji jeszcze nie używałam - mam kilka próbek i zamierzam je przetestować za jakiś czas - zastanawiam się czy znacie jakieś konkretne produkty tej marki, którym warto się przyjrzeć?


Ja zacznę testy od kremu nawilżającego oraz kremu pod oczy, a przeglądając stronę Bobbi Brown zaciekawił mnie jeszcze peeling do twarzy, balsam do ust, balsam oczyszczający i na razie może: stop! :)
Pielęgnacja od Bobbi Brown.
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. przyznam się bez bicia, że osobiście nie znam ani koloróki ani pielęgnacji BB, a bardzo bym chciała poznać :) Kolorówka BB bardzo mnie intryguje i na pewno kiedys sobie cos zakupie:) czekam na recenzje na temat pielegnacji
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie miałam jeszcze nic z BB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używałam, więc czekam z niecierpliwością na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko jednorazowe doświadczenie przy dobieraniu podkładu w Douglasie. Było dosyć zimno i wietrznie tego dnia, więc pani maznęła mnie też balsamem do ust. Z tego, co pamiętam, to bardzo dobrze otula usta właśnie w takie zimne dni, nie śmierdzi i nie ma takiego okropnego sztucznego posmaku. Po jednym razie trudno mi osądzić, czy jest warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do pielęgnacji używam ich balsamu do ust i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten krem pod oczy Bobika.. był przyzwoity.. na pewno krzywdy nie robił ;) choć jakiejś znacznej poprawy nie zauważyłam.. ale z drugiej strony nie mam wielkich podocznych problemów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...