27 grudnia 2011

OPI, Jade is The New Black.

Po raz kolejny dochodzę do wniosku, że kupowanie lakierów OPI (lub wygrywanie ich w konkursie - ten egzemplarz wygrałam u Marti z bloga Beauty and Mac - Marta raz jeszcze dziękuję!:) ) jest w pełni usprawiedliwione i nie powinnam sobie z tego powodu czynić żadnych wyrzutów. Jade is The New Black to najpiękniejsza zieleń jaką widziałam! Odcień jest cudowny, jedyny w swoim rodzaju o żelkowym wykończeniu. Aplikacja jest bardzo przyjemna - szeroki pędzelek umożliwia precyzyjne rozprowadzenie lakieru, do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Muszę przyznać, że wszelkie niebieskości i zielenie omijałam do tej pory szerokim łukiem, ale w tej chwili zdecydowanie są to jedne z moich ulubionych odcieni.



Tak prezentuje się na paznokciach przy dwóch warstwach:


Cenowo oczywiście lakiery marki OPI są dużo droższe niż przeciętne drogeryjne marki, ale uwierzcie mi, że warto zainwestować! Możecie poszukać ich także na ebay-u, gdyż zapłacicie za nie o wiele mniej niż w Polsce nawet z przesyłką ze Stanów!
OPI, Jade is The New Black.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych lakierów, a jestem lakieromaniaczką ze sporą kolekcją, więc to chyba coś znaczy :D.
    Masz urocze paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity kolor! Takiego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor :) ale mnie takie drogie lakiery i tak nie ciągną... wolę pomalować częściej, ale taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor fantastyczny Marti ma dobrego nosa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier nie dokonca w moim typie - w sensie kolor, ale prezentuje si elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor świetny, jeszcze takiego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor! Jestem fanką marki O.P.I i zamówiłam ostatnio zestaw O.P.I Axxium gel Soak-off z lini lakierów hybrydowych, za niedługo post na moim blogu- Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, uwielbiam OPI za jakośc, trwałośc kolorystykę. Tylko cena faktycznie wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor - jeszcze tak świątecznie mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie u Ciebie wygląda Kochana :) cieszę się, że się podoba :) miłego noszenia :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...