29 grudnia 2011

Makijażowe inspiracje na Sylwestra.


Macie już pomysł na sylwestrowy make - up? Nawet jeśli spędzacie go w domu, warto znaleźć chwilę czasu, pomalować się i poczuć wyjątkowo! Znalazłam kilka świetnych inspiracji - oczywiście nie brakuje w nich kresek, brokatu i mocnego akcentu na usta, Sylwester jest tylko raz w roku więc możemy puścić wodze fantazji! Nie bójcie się kolorów i odrobiny szaleństwa!








Moje inspiracyjne zdjęcia pochodzą ze stron: Keiko Lynn, Reason to Breathe, Lisa Eldrige, google.
Makijażowe inspiracje na Sylwestra.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Prześliczne te makijaże zakochałam się w tym pierwszym :D A z resztą wszystkie śliczne XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy strasznie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to granatowe smoky, jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy, czwarty i piąty najpiękniejsze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy makijaż najładniejszy. pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie będzie brokat .Skusiłam sie na cień żelowy z Urban Decay na tę okazję i nie zawaham się go użyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. czarny makijaż, a w kącikach szmaragdowy brokacik to coś swietnego(szóste)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj wrzuciłam u siebie propozycję sylwestrowego makijażu. Chyba już nie będę kombinować i zostanę przy nim :)
    Z Twoich inspiracji podoba mi się nr1 - elegancki pasujący do wszystkiego - oraz 3 od końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie urzekł kolor indygo na blondynce...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. coś pięknego :)
    ja sobie robię coś w stylu pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są genialne, gdybym miała takie kosmetyki to bym starała się tak zmalować. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej do gustu przypadł ten z brylancikami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko brokatowo zielono niebieskie oczy ! oszalałam tak chce wyglądać na Sylwestra Aga!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio uwielbiam granat na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wykombinuję coś mocnego na oku, mimo, że idę tylko na domówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czyżby moda na cienkie brwi wracała?? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne!

    zapraszam do dodania bloga do katalogu blogów www.blogrolle.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. hej no mi to podoba się 1 zdjęcie makijazu:)super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...