22 grudnia 2011

MAC Daphne Guinness Collection, Blueblood - lakier do paznokci.

MAC w koalicji z Daphne Guiness nadchodzi! O kolekcji pisałam jakiś czas temu , dzisiaj pokażę Wam pierwszy nabytek: lakier do paznokci w odcieniu Blueblood.


w słońcu:


Blueblood odrobinę przypomina Imperial Splendour - pierwszy to mocna śliwka z domieszką brązu, drugi natomiast to tylko śliwka. Obydwa produkty są moim zdaniem typowo jesienno - zimowymi, Wam też jesień i zima kojarzą się z fioletami, brązami i zgaszonymi czerwnieniami na paznkociach? Do pełnego krycia potrzebujemy trzech warstw, lakier pokryty dodatkowo topem - jest nie do zdarcia prze kilka dni. Bardzo dobrze się rozprowadza, w miarę szybko schnie - właściwie nie mam mu nic do zarzucenia. Z kolekcji sygnowanej nazwiskiem Daphne Guiness chętnie "przytuliłabym" jeszcze róż i malinowy błyszczyk Narcissus.
MAC Daphne Guinness Collection, Blueblood - lakier do paznokci.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. uwielbiam ich kolorystykę, ale już krycie jest tragiczne:( więc chyba tańsze lakiery wygrywają z MACiem (to jeden z ich gorszych produktów)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się super! Twoje paznokietki wyglądają jak pralinki:)
    Jeśli masz przy sobie łasucha czekoladowego uważaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie małam żadnego produktu z Maca ,ale kolor jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest przepiękny. Jednak wolę tańsze lakiery. Może mają więcej minusów ale za tą cenę mogę kupić kilka wariantów kolorystycznych;)
    Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ale liczę, że z waszą pomocą się rozgręce;)
    www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że lakiery Mac są dośc marne jakościowo (3 warstwy to jednak przesada) to i tak kupuję je ze względu na piękne kolory. Nie mogę się doczekac tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mi się ten kolor podoba i jeszcze bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, choć ponoć lakiery MACa nie zachwycają jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakość kiepska... ale kolor cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  9. moj kolor:)mam taki z Lancome nowej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kolory które wymieniłaś faktycznie kojarzą mi się z jesienią i zimą;) ale czasem staram się wprowadzić w te zimne dni kolorowe lakiery :D
    Co do tego lakieru-świetny kolor;)ale nie lubię nakładać trzech warstw...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...