15 grudnia 2011

Inspiracje makijażowe - zima.

Zimowe inspiracje - makijaże, które znalazałam w sieci i na ich widok serce zabiło mi szybciej - są przepiękne. Wybrałam mocne, stanowcze kolory z charakterem. Który z makijaży jest Waszym zdaniem najlepszy? Który podoba się Wam najbardziej?






Na koniec coś bardziej delikatnego, codziennego:


Patrzę raz jeszcze na zdjęcia i dochodzę do wniosku, że brakuje mi jeszcze brokatu! :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki internetowej.
Inspiracje makijażowe - zima.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie makijaże są piękne, ciężko wybrać jeden- najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi makijaż świetny :D Ostatnia kobitka śliczna :) No i ten kolor szminki ^^ Jeszcze te kreeechy na pierwszym <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, każdy na swój sposób jest piękny.
    Kobiecie z ostatniego zdjęcia cholernie zazdroszczę piegów.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone usteczka sa super! chyba na najbliższą imprezę zrobię sobie taki mocny, ale jednocześnie kobiecy i seksowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze i ostatnie zdjęcie - mega :) piegi tej Pani na ostatnim są bajeczne, nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze, drugie i przedostatnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze robi piorunujące wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze marzyły mi się piegi, których nie odziedziczyłam po mamie... może przynajmniej dzieci będą miały? ;-P tylko piegatego faceta mi potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy i czwarty - cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam oglądać takie inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ładne, ale 1 i 4 najlepsze, cuda

    OdpowiedzUsuń
  13. Modelka z czwartego zdjęcia ma tak przeszywający wzrok, że przy tej fotografii zatrzymałam się długo. Też bym chciała mieć taki makijaż jak ona. Może wtedy też bym tak czarowała oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne makijaże, inspirujące... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 jest boska.. a na 5 cudna krecha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze foto super:) pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie zdjęcie piękne, ale głownie za sprawą prześlicznej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czwarty makijaż zawładnął moim sercem, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 3;super,4 piekna,i śliczna ostatnia:) :)pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...