9 grudnia 2011

Essie, Splash of Grenadine.


Lubicie różowe lakiery do paznokci? Dla mnie to jeden z ulubionych aktualnie odcieni, a Splash of Grenadine, który Wam pokażę to prawdziwa landrynka albo smakowity żelek. Lakier przyleciał do mnie z dalekich krajów i zauważyłam coś dziwnego - pędzelki lakierów Essie kupowanych w Polsce i w Stanach są inne niż pędzelek, który znajduje się w lakierzy kupionym w Niemczech, ten niemiecki jest szerszy i w moim przypadku jedno jego pociągnięcie wystarczy na pokrycie całego paznokcia lakierem! Nie wiedziałam, że na rynek niemiecki są wypuszczane inne produkty.




Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, lakier przepięknie lśni i wytrzymuje bez odpryskiwania ok. 3- 4 dni. Naprawdę bardzo podoba mi się ten kolor i w chwili obecnej to jeden z moich ulubionych!

Essie, Splash of Grandine 13,5 ml/ ok. 10 dolarów z przesyłką.
Essie, Splash of Grenadine.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Essie ogólnie ma urocze te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny odcień, taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no agat nie dziwota że jest to Twój ulubiony :)
    Są piękniusie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Essie! Właśnie kupiłam dzisiaj dwa nowe lakiery :D Ciekawa jestem czy pędzelki będą się różnić od tych, które kupiłam w Stanach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten kolor!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, bardzo lubie takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne lakiery z szerokimi pędzelkami są z Rimmel'a Lycra Pro + ciekawe kolory 306 Velvet Rose i 402 Urban Purple. Bardzo polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczny landrynek:D Kurcze tez nie wiedziałam,ze tak moze byc z tymi pedzelkami w tych lakierach..Dziwne

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny :) jak nie przepadam, za mocniejszymi rozami, to ten mi sie bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo wyglądają twoje paznokcie w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier? Kolor taki sobie,ale Twoje paznokcie chodzi o kształt itd..niezbyt ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...