14 grudnia 2011

Dużo srebra! MAC, Metal - X - Virgin Silver.


Lubicie srebro? Ja uwielbiam w każdym wydaniu, podobnie jak i złoto! Cienie z grudniowej kolekcji MAC urzekają mnnie właśnie tymi odcieniami - możece znaleźć pośród nich prawdziwe perełki. Niewątpliwą zaletą jest fakt, że np. srebrnego czy złotego możemy używać także jako rozświetlacza! Virgin Silver to biały ze srebrną perłą, w limitowanej kolekcji przełomowa formuła zamieni pudrowy krem w płynny metal wprost na twoich oczach! Kosmetyk został stworzony na bazie nowej mieszanki pigmentów umożliwiających doskonałe rozproadzanie i mieszanie kolorów, luksusowy rozświetlacz można nakładać stopniowo, uzyskując efekt coraz pełniejszego krycia. Ta płynna magia daje nam pewność wzmocnienia wyglądu ekstremalnym blaskiem i wielowymiarowością. To po prostu żywe srebro! :)





Cienie bardzo fajnie aplikują się - nie osypują i są bardzo trwałe. Bardzo fajnie komponują się z czernią - za jakiś czas postaram się dodać makijaż z jego użyciem, niestety w chwili obecnej Jaga przeżywa jakiś kryzys i chodzi spać ok 23 - 24 więc mój wolny czas jest baaardzo ograniczony :(

Ten multikosmetyk możecie znaleźć w grudniu w salonach MAC w cenie 96 zł.
Dużo srebra! MAC, Metal - X - Virgin Silver.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. hehe, mój synek to cały czas chodzi spać o 22, w nocy wstaje, a rano o 6 wstaje. Nie wiem co to znaczy wolny czas. ;]
    Życzę Ci by Jaguś zaczęła wcześniej kłaść się spać. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie skusiłam się na żadnego Metal X :) nawet nie poszłam ich obejrzeć, zakładając z góry, że mi się nie będą podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor świetny, ale cena przerażająca :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie troszkę cena odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam 2 próbki Metal-X w kolorze Rusty i tym tym ciemno brązowym i tak jak podejrzewałam - nie podeszły mi te cienie. Dość, że konsystencja "niemojowa" to jeszcze błyszczą się jak psu jajusia - czego nie trawię :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor mi się nie podoba, ale faktura cieni jest boska ;)

    soso

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ślicznie! Strasznie mi się podoba faktura cieni ;) Postanowiłam być jednak twarda i nawet nie zaglądać do MACa, żeby mnie nie kusiło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudo! Podobnie jak Ty uwielbiam złoto i srebro. Takiego cuda w swojej kolekcji nie posiadam, ale chyba póki co to się nie zmieni, bo jednak MAC to nie moja półka cenowa :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja kupiłam Gold Carbon bo nie było For Effect...i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeejku jaki piękny! Byłam w sobotę w MACu, ale jakoś go nie zauważyłam... Uwielbiam srebro, zwłaszcza zimową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na szczescie nie lubie srebra :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt! Chociaż wolę złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam Palladium wygląda świetnie :D bardzo ciekawa pozycja w MAC :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się skusiłam i mam odcień Virgin Silver :). Kolor w pudełeczku przepiękny, zaaplikowany na moje oko przez Panią w salonie bardzo mi się podobał
    Jednak próbując aplikować go samodzielnie w domu doznałam druzgocącej porażki :(.

    Dziewczyny czym to nakładać? :( Próbowałam pędzelkami do kremowych cieni i nic z tego nie wychodzi, a nakładanie palcem jakoś mi nie leży.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...