6 grudnia 2011

Circus, Essence znowu w akcji!


Najbardziej kolorowy manicure ostatnich tygodni zagościł na moich pazurkach i będzie gościł przez prawie 7 dni - to także trzeci tydzień Nail Tekowej kuracji - o której juz niedługo napiszę! Jak Wam się podoba połączenie delikatnego lila z Circusem Essence? Liliowy lakier to efekt starej punkowej zasady - do it yourself . D.I.Y.



Na zdjęciach występuje także telefon mojej siostry Anki również potraktowany Circusem, Essence!
Circus, Essence znowu w akcji!
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Kocham Circus Confetti! Mani i telefon fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie super, a telefon pewnie ucierpiał :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie na Mikołajkowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bomba terz czuje ze sylwester sie zbliza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś Mikołaj przyniósł mi prezent w postaci paletki z Essence :))) dodam, iż pięknie zapakowany! serdeczne dzięki dla Pomocnicy Mikołaja! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. telefon pomalowałaś lakierem? :) szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde, nigdy nie lubiłam takich cudów, ale tak uroczo wygląda, że też chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Circusa, myślę, że tej zimy będzie często u mnie gościł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten telefon jest idealnym tłem dla lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znów ten lakier mnie kusi a zdobyć go nie mogę ... Obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalone :D ja bym w życiu telefonu nie pomalowała XD (no może kiedyś jak byłam mała malowałam lampę lakierem :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę napisać a'propos wpisu u mnie w blogu u Ciebie - Jaga ma wspaniałą mamę :) cieszę się, że na waszym stole zabraknie karpia w wigilię, a także w inne święta (również nie jem mięsa, nie tylko od święta, ale staram się zwrócić uwagę na ten proceder wszystkim, bez namawiania, a małymi krokami :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Oho, malowania telefonu lakierem jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie wyglądają ślicznie z tym liliowym, a brokat wszystko uwydatnia :) Swojego telefonu jeszcze nie malowałam. :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...