26 grudnia 2011

Chanel, Inimitable Intense Mascara.


Maskarę Chanel - Inimitable Intense w kolorze czarnym, a właściwie jej próbkę otrzymałam podczas zakupów w Sephorze, nigdy wcześniej nie używałam tuszy tej marki więc byłam bardzo ciekawa efektu. Miniaturka, którą utrzymałam nijak ma się do pełnowymiarowego produktu więc o samej aplikacji nie będę za dużo pisała - jest średnio przyjemna z powodu mikro szczoteczki, jest to jednak próbka więc skupię się na samym wyniku testu.


Inimitable Intense Mascara ma za zadanie wydłużyć, podkręcić i pogrubić czyli właściwie musi zrobić wszystko, czego oczekuje każda kobieta :) Dodatkowo nie powinna się kruszyć i tworzyć grudek. Jak się spisała? Zobaczcie na zdjęciu:


Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o wydłużenie i rozdzielenie, efektu mocnego pogrubienia nie zauważyłam. Obietnice producenta są mniej więcej spełnione i właściwie nie mam się do czego 'przyczepić' - rzęsy wyglądają na bardzo dobrze rozczesane, a w rzeczywistości pomalowałam je w pół minuty, są też zdecydowanie dłuższe. Cena pełnowymiarowego produktu to ok. 135 złotych za 6 gr - wydaje mi się, że podobny look można uzyskać dużo tańszym specyfikiem.
Czy kupię pełnowymiarowe opakowanie? Raczej nie, ale tylko dlatego, że mam kilka innych równie fajnych mascar, które czekają w kolejce.

Mam nadzieję, że Święta mijają Wam spokojnie i wesoło - niestety cała nasza trójka jest chora i jedynym marzeniem jest ciepłe łóżko :)
Chanel, Inimitable Intense Mascara.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Efekt wygląda ładnie :)ale jak na razie nie mam zamiaru wydawać tyle pieniędzy na mascare ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt naprawdę zadowalający! Świetnie wydłużone rzęsy. Szkoda, że ta maskara jest taka droga...

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście fajnie rozdziela rzęsy - dawno nie trafiłam na tusz, który by ich nie sklejał :) może polecisz mi coś tańszego, co przy okazji nie skleja rzes? :>

    p.s.
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny efekt, widac, ze dobra mascara ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny efekt, ale rzeczywiście szkoda, że nie ma większego pogrubienia. Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje taki efekt a nawet lepszy można uzyskać tańszą maskarą :)
    Bardzo ciekawy blog,dodaje do obserwowanych i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się efekt na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, naturalny efekt :) Ale faktycznie tańszą maskarą też uzyskamy coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam sentyment do tej wersji Chanel:) tez dzisiaj jej uzyłam:)
    Chetnie ja polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no z ceną poszaleli, szczególnie przy tak małej ilości produktu, ale efekt ładny :) a jakiej teraz używasz mascary?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz oczka:)
    a efekt bardzo fajny, ale faktycznie podobny można uzyskać tańszymi odpowiednikami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt fenomenalny, ale nie próbowałam tuszy Chanel

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt rzeczywiście fajny, szczególnie ładnie prezentuje się na Twoich rzęsach :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super efekt, no i to opakowanie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie urocze, efekt na rzęsach mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...