13 grudnia 2011

Bootie Babe - lakiery do paznokci w kształcie pupy!

Bootie Babe to amerykańska marka, która specjalizuje się w tworzeniu lakierów do paznokci w kształcie...pupy! Wszystkie dostępne odcienie posiadają buteleczkę o wyglądzie pięknej, pełnej pupy :)




Posiadam trzy odcienie tych cudeniek, na pierwszy ogień poszedł kolor Blue Baboo, który mi od razu skojarzył się ze Smerfami. Przyznam, że nie spodziewałam się po tych lakierach niczego nadzwyczajnego - byłam pewna, że przede wszystkim ważne jest opakowanie - pozytywnie się zaskoczyłam! Mimo mikro pędzelka - produkt aplikuje się bardzo dobrze, dzięki konsystencji rozpływa się po płytce. Nie tworzy smug, schnie w miarę szybko (kilka minut) i co najważniejsze wytrzymuje bez odprysków conajmniej 4 - 5 dni! Na zdjęciach widzicie manicure, który noszę już piąty dzień - nie mam też żadnego topu.





Lakiery mają pojemność 9, 7 ml i kosztują 4 dolary - jak na trwałość, którą posiadają - uważam, że cena jest naprawdę przystępna. Odcienie możecie poznać odwiedzając stronę Bootie Babe Cosmetics.
Bootie Babe - lakiery do paznokci w kształcie pupy!
Czytaj dalej...

45 komentarzy:

  1. Aaaaa, masz je. ja je kiedyś widziałam i wzdycham, by mieć taką pupę... a najlepiej kilka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna pupa. Ten niebieski jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, czy jak napisze, że są słodkie, to mnei nie uznacie za dziwaka, ale... bardzo mi sie podoba taki "dupny" pomysł na kształt butelki:0 cos innego i przykuwającego uwage, a o to teraz chodzi...

    a same kolory, które masz - BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakiś nowy pomysł :) Mnie też to opakowanie bardzo przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam takich opakowań. Świetne ! ;D
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :) znakomite! nie widziałam jeszcze takich lakierów :) jestem pod wrażeniem :)ten róż jest bardzo fajny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, opakowania fajne. :) Jestem pod wrażeniem trwałości, jak za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde, chcę! gdzieś kupiła?!

    OdpowiedzUsuń
  9. :O Co za pupy.
    Ciekawe czy jak się lakier kończy czy nie ma problemu wydobycia lakieru z... pośladków :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ostro ;d ale chyba wolę tradycyjne opakowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. już je gdzieś widziałam ;D świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe jak męskie bokserki :PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale ten niebieski kolor jest zabójczy! i jeszcze te śmieszne opakowanie :D Świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te kolorki :))

    + zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Strasznie długo się utrzymuje ten kolorek! A te buteleczki - bajka ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory zupełnie nie dla mnie, ale kształt butelek rewelacyjny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze...czego to ludzie nie wymyślą...oryginalny pomysł z tymi pupami:)Zapraszam na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, gdybym zobaczyła taki lakier na półce, na pewno złapałabym go za tyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. haha świetne! :D tylko kolory takie..letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak śmiesznej buteleczki nie widziałam xD
    Świetne! a kolory ogromnie miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne! musze odwiedzic ich stronke :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hah zwariowałam:D czego to ludzie nie wymyślą:D Ale przyznam, że ciekawy patent:P

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha.. boskie są :) możesz teraz przebierać w pupach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. :)
    widze, ze Wam sie moje pupki spodobaly:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahahahaha nie widzialam ich nigdy :D
    Moze niedlugo peniski zrobia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. heheh no nie, tego jeszcze nie było.
    Świetne tyłeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Aj genialny pomysł z tą pupą. Ja bym spróbowała pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te buteleczki :D a ten niebieski - boooski :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...