23 listopada 2011

Yves Rocher, brzoskwiniowy peeling do ciała.


"Pod prysznicem, dokładnie wymasuj ciało peelingiem i spłucz wodą. Stosuj 1-2 razy w tygodniu. Peeling jest pierwszym etapem pielęgnacji ciała. Testowany pod kontrolą dermatologiczną. Składniki pochodzenia roślinnego: puder z pestki moreli, sok z agawy, puder z pestki migdała i olej z sezamu z upraw biologicznych, olejek eteryczny z saro, mangiferyna z Madagaskaru. Skóra jest delikatniejsza: 100%*"


Peeling o zapachu brzoskwini, którą do końca nie czuję w czystej postaci zawiera średniej wielkości granulki, nie jest to zatem 'zdzierak' z prawdziwego zdarzenia, raczej delikatnie peelingujący kosmetyk doskonale sprawdzający się pod prysznicem. Po zastosowaniu skóra jest zdecydowanie bardziej gładka i przyjemna w dotyku, ja po użyciu nawet nie stosuję balsamu czy masła nawilżającego. Myślę, że jest to produkt jakich wiele na rynku - dlatego też kolejny raz nie zainwestuję w niego, wolę przetestować inne marki. Czy polecam? Jeśli akurat nadarzy się okazja, abyście mogły go kupić w promocyjnej cenie - warto spróbować, nie nastawiajcie się jednak na nic spektakularnego .


Cena regularna: 34,90/ 150 ml.
Yves Rocher, brzoskwiniowy peeling do ciała.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. lubię peeling morelowy z st ives, do twarzy. wiosną albo latem, ten zapach mógłby sprawdzić się również do ciała. na pewno nie w regularnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam kocham peelingi z Bielendy - zapachy i zdolnosci zluszczajace rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ja to się spodziewałam czegoś cudownego, ale widzę taki przeciętniak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba cała ta seria taka jest -ok, ale bez rewelacji. Poczekam na promocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poczekam na promocję, w tej cenie wydaje mi się za drogi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawy. Choć wolę mocne zdzieraki, czasem i takim delikatnym można się pobawić. Jest jednak trochę drogi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnam zahaczyc o ten sklep w SSC Katowice :) Moze sie skusze na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym go kupiła przede wszystkim za zapach :D Chociaż cena mnie by chyba otrzeźwiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go jakiś czas temu i był całkiem przyjemny, ale można znaleźć coś podobnego za niższą cenę;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się chyba nie skuszę, ale może, może. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...