16 listopada 2011

Wiosna 2012 - trendy w makijażu.

Mam dla Was kilka zdjęć, które przedstawiają trendy w makijażu na wiosnę 2012 roku - czyli już niebawem!:)Ja widzę tutaj dużo naturalności i rozświetlenia - z czego jestem bardzo zadowolona ponieważ kosmetyki nabłyszczające to jedne z moich ukochanych!

Dolce Gabbana:


Jonathan Saunders:


Richard Nicoli:


Marios Schwab:


Gucci i ekstremalny smoky:


Peter Som:


Louis Vuitton:



Czy któraś propozycja skradła Wasze serce? Mi bardzo podobają się kreski, ale akurat ten element makijażu chyba widzimy w kolekcjach dość często, więc nie czuję się zaskoczona :).
Wiosna 2012 - trendy w makijażu.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Też nie czuję zaskoczenia...
    Spodobał mi się najbardziej przedostatni makijaż. Kojarzy się z wiosną :)
    Trzeci od końca też mi przypadł do gustu ponieważ osobiście lubię mocno podkreślone oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :) ale nic odkrywczego. Dalej zostajemy przy ustach "nude" i mniej lub bardziej podkreślonych oczach. Mnie to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi odpowiada taki makijaż, szczególnie ten na 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż Gucci to cos dla mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać boom na kreski, bo mnie cieszy, bo ostatnio niemal codziennie eyeliner idzie w ruch :) DG i Peter Som bardzo do mnie przemawiają!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się dolce~ taki naturalny
    a co sądzisz o malowanych piegach? http://fryzurki.blox.pl/2011/10/Look-na-wiosne-Jeremy-Scott-SS2012-Country-Girl.html :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ewidentnie moda na kreski idzie, ale szału nie ma ;) mnie się podobają najbardziej dwie ostatnie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Propozycja od Mariosa Schwaba chyba najciekawsza. Brakuje mi ciemnych ust, zdecydowanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, widzę, że moda na kreski :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś a'la Peter Som chętnie zmaluję na sobie.
    I to bardzo pocieszające, że wiosna już niedługo:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kreski.ale te bardziej codzienne niż te wymyślne ;) a ten od Peter Som-a to piękny! idealny na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli o wiosnę idzie to tylko makijaż Peter Som z uzyciem lekkiej pasteli wiosnę mi przywołał przed oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie powalające - cera ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się czwarta propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zdjęcie pierwsze i ostatnie :)

    Zapraszam do mnie. Niedługo mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepsza jest propozycja Petera Soma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie zachwycił D&G (wreszcie coś klasycznego) i Louis Vuitton:) a do ekstremalnego smokey mam niestety zbyt blisko osadzone oczy:/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo naturalnie :) podoba mi się!

    a te smoky eyes mega! nigdy się nie odważyłam na coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się to zdjęcie ze smoky :)
    A trendy ogólnie całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie przypadło mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...