8 listopada 2011

Vampire's Love - Essence, lakiery: Into The Dark, The Down is Broken.

Najnowsza, aktualnie dostępna w Niemczech kolekcja limitowana marki Essence to Vampire's Love - ja zdecydowałam się na dwa lakiery do paznokci The Down is Broken oraz Into The Dark - pamiętajcie, że takie same kolory możecie wygrać także w konkursie na moim blogu ! Wszystkie kolory z serii zawierają w sobie jakby metaliczny pyłek, który ślicznie błyszczy w słońcu - nie jest to jednak nachalny brokat, który ostatnimi czasy bardzo mi się podoba - te lakiery są stonowane i spokojne, doskonale pasują do codziennego użytkowania. Są kremowe, dobrze się rozprowadzają, ale trzeba uważać, aby nie nabrać za dużo lakieru - rozlewa się wówczas w okolicach skórek, do pełnego krycia przy umiejętnym pomalowaniu wystarczy jedna warstwa lub dwie, gdy robicie to na szybko - jak ja :).


The Down is Broken (04):


Into The Dark (02):


Każdy lakier kosztuje 1,95 euto i ma pojemność 10 ml. Na moich paznokciach bez top coatu wytrzymuje około 2 dni, przy czym ja jako aktualna pani domu myję ręce jakieś milion razy dziennie.
Vampire's Love - Essence, lakiery: Into The Dark, The Down is Broken.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Śliczne. Pożądam wszystkich lakierów z tej limitki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, w buteleczkach tak ładnie nie wyglądają, ale jak je zobaczyłam na paznokciach, to skradły moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka fajna seria i kolorki. dostępne są już normalnie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na paznokciach lakier dużo ładniejszy niż w buteleczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The Dawn Is Broken chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ten pyłek ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. oba są świetne :) liczę, że ta kolekcja dotrze kiedyś do Polski :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że muszę je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te mini drobinki pięknie wyglądają zarówno w buteleczce jak i na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Into The Dark bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na paznokciach wyglądają nieco inaczej niż w buteleczkach ;) ale są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, szczególnie ten ciemny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie! Myślałam, że nie chce nic z tej limitki.. ale te lakiery świetnie wyglądają. Oby udało się je dorwać! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolorki, oba
    Niebieski w buteleczce tez niczego sobie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ten ciemny! i strasznie podobają mi się Twoje pazurki.. zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ino the dark baardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie nawet z top coatem lakiery trzymają się około dnia. Chyba, że siedzę i nic nie robię przy biżuterii i nie myję naczyń.

    oba kolory są świetne!

    pozdrawiam, Mereo
    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ten ciemny kolor jest cudny <3 miłość natychmiastowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz już wiem, że The Dawn Is Broken będzie mój <3 tym bardziej, że w mojej "kolekcji" brakuje szarego lakieru!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...