25 listopada 2011

Tag: Subiektywny Przegląd Przystojniaków.

Dziewczyny, trafił do mnie tag o przystojniakach - shinodko dziękuję!:* Nie będę przeciągać: patrzcie i podziwiajcie - oto moje typy w kolejności przypadkowej, gdyż nie potrafię wybrać najprzystojniejszego (Tomek, przepraszam:)):

Mike Skinner:


Jason Statham:


Johny Deep:


Tomek - mój narzeczony:):


Benicio del Toro:



U mnie tylko pięciu, ale jak dla mnie - wystarczy! Do taga nominuję wszystkie dziewczyny, które jeszcze nie podzieliły się swoimi typami!:)

O przypomniał mi się jeszcze jeden przystojniak! Sons of Anarchy:



Wszystkie zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki, oprócz zdjęcia Tomka.
Tag: Subiektywny Przegląd Przystojniaków.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. ja również poprzestałam na 5 ;) Benicio del Toro wspaniale z wiekiem nabiera charakteru... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag :) Jak tak oglądam wasze typy to prawie każda ma Johnnego Deppa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jason to mega ciacho ^_^, a Benicio del Toro jest jak wino - im starszy tym lepszy :D No i Johnny, jest prawie na każdej liście :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba skorzystam z tego otagowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...