20 listopada 2011

Świąteczne zestawy od Smashbox.

Pierwsza porcja pomysłów na prezenty świąteczne - dzisiaj od marki Smashbox. Kolekcja świąteczna Smashbox Snappy Holidays celebruje radość jaką niesie ze sobą możliwość uchwycenia niesamowitej chwili i zrobienia zaskakujących zdjęć. Święta to niezwykły czas w roku, który przypomina nam, że życie jest naszą sceną, a dzięki właśnie tej kolekcji Smashboxa będziemy zawsze gotowe do kolejnego ujęcia.


Holiday Eye Liners
Zestaw 5 kremowych eyelinerów – travel size. Cena  detaliczna: 119 zł

Holiday Lip Gloss Set Zestaw 6 błyszczyków do ust: 4 travel size, 2 full size. Cena detaliczna: 159 zł

Holiday Prime & Set Kit - Baza pod podkład w tubce oraz mini puder sypki Photo Set Finishing Powder. Cena detaliczna: 199 zł

Holiday Eye Palette - Paleta 15 cieni do powiek oraz 5 kremowych eyelinerów. Cena detaliczna: 269 zł

Holiday Palette - Paleta do makijażu zawiera:
- 45 cieni do powiek
- 9 kremowych eyelinerów
- 3 róże
- 3 rozświetlacze
- 6 błyszczyków do ust
- 4 pędzle do makijażu
Cena detaliczna: 369 zł

Który z prezentów chętnie przyjęłybyście od Mikołaja?:)
Świąteczne zestawy od Smashbox.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Ja baze i puder ;)
    Dla mnie takie zestawy 6 błyszczyków sa zuepłnie bez sensu ... nie jest się w stanie zuzyc tego wszystkiego i zawsze jakis kolor nie podejdzie ...no chyba , ze częśc zostawic ,a częśc rozdać .

    OdpowiedzUsuń
  2. baza, puder i holiday eye palette poproszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i masz, zakochałam się! :D Cudna ta kolekcja! Oczywiście, idę na ilość, chętnie dostałabym Holiday Palette :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest kuszące :D szczególnie te eyelinery i baza+puder

    OdpowiedzUsuń
  5. Behind The Lens i palety! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę ten z błyszczykami! :)Holiday Lip Gloss Set

    OdpowiedzUsuń
  7. be discovered, tylko jak zwykle polska cena 2x wyższa niż w usa

    OdpowiedzUsuń
  8. heh kredki bym chciała:D błyszczyki praktycznie mam wszystkie, ale ta paletka cieni też niczego sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw błyszczyków poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać aż je przecenią :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia paleta wprowadziła mnie w stan bezdechu... Wspaniała kolekcja. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja baze z pudrem:) Drogi Mikolaju....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kredki do oczu i mala paletka...Tak bardzo chce..
    elaen

    OdpowiedzUsuń
  14. Blyszczyki wygladaja bardzo ciekawie, jednak jak na moj portfel to zdecydowanie za drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawi mnie paleta 45 cieni z dodatkami:) ale tak myślę bez szalu nie jestem zauroczona niczym:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako "cienioholiczka" oczywiście paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetne rzeczy :) Blyszczyki mi się marzą...

    OdpowiedzUsuń
  18. Holiday Prime & Set Kit - bazę i puder. Cały czas marzę o pięknej cerze ale póki co niestety muszę się wspomagać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią przygarnęłabym zestaw błyszczyków i kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chętnie przyjęłabym zestaw błyszczyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym nie pogardziła Be Discovered :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...