5 listopada 2011

Spiced Pumpkin od The Body Shop - jesienna miłość!

Wszyscy mają - mam i ja! Żel pod prysznic o zapachu pikantnej dyni z tegorocznej, halloweenowej edycji limitowanej marki The Body Shop skradł moje serce całkowicie! Uwielbiam świąteczne zapachy, a ten właśnie kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem - trochę korzenny, słodki, ma w sobie coś intrygującego. Oczywiście, że wrzuciłabym do niego jeszcze imbir, cynamom, kardamon - może kiedyś będzie mi dane stworzyć własny zapach?:)


Wszystkie żele TBS pozostawiają skórę nawilżoną i gładlką - ten również. I to są chyba najważniejsze zalety żeli pod prysznic - zapach, uczucie gładkiej i nawilżonej skóry prawda? Z całego serca polecam Wam ten zapach jeśli lubicie bożonarodzeniowe i korzenne klimaty, powinnam była upolować jeszcze jedno opakowanie na zapas - dzisiaj przechodząc obok TBS niestety już ich nie było, ale znalazłam coś równie cudownie pachnącego - a co, dowiecie się już jutro - będę się rozpływać z zapachowej rozkoszy!
Do zakupu otrzymałam próbkę Melonowego Lotionu do ciała, z którego również jestem zadowolona - fajnie wygładza skórę, choć zapach niewątpliwie przegrywa z moją dynią!



Za 250 ml opakowanie żelu zapłaciłam 3,5 euro.
Spiced Pumpkin od The Body Shop - jesienna miłość!
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Oj ,a mnie sie wogóle nie podoba :(
    Poszłam na zkupy z pewnością , że wrócę z nim i wrociłam z najnowszymi perfumami ,ale nie z dynią ..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja żałuję że go nie kupiłam:( ale zrobię sobie prezent TBS na mikolaki oj zrobię;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mami... to jestesmy dwie, bo mi tez on wcale nie podszedl :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach zaiste ciekawi.
    A jak się to cudeńko pieni?

    OdpowiedzUsuń
  5. A orientujesz się może ile w euro kosztują masła do ciała z TBS?:)
    Z góry dziękuje za odp.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go od tygodnia, uwielbiam ten zapach!!, w BS znowu żurawina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się teraz wykąpała w takim świątecznym zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie niuchałam jeszcze tego zapachu ;] a gratisy zawsze cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go wąchałam, ale dla mnie zapachy świąteczne to nie to :( nie lubię jakoś tych klimatów... a już cynamonowych na pewno nie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, zapach ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...