29 listopada 2011

Nail Tek - kuracja, tydzień trzeci.

O moich paznkciowych perypetiach pisałam Wam już wielokrotnie, napiszę kolejny raz! Kuracja Nail Tekiem nadal trwa - trzeci tydzień. Jakie są moje wrażenia? Na razie niestety żadne, paznokcia nadal są przesuszone do granic możliwości - nie łamią się, ale są ekstremalnie suche, nienawidzę tego uczucia, a w chwili obecnej i paznokcie i moje dłonie są takie właśnie.

Tak wyglądały paznokcie na początku kuracji:


Tak wyglądają dwa tygodnie później:


Paznokcie opiłowałam - różnicy jak na razie nie widać, nie poddaję się jednak i kuracja nadal trwa!
Nail Tek - kuracja, tydzień trzeci.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Troszkę widać różnicę :)Ja używam odżywek Eveline 8w1 i diamentu. Bardzo szybko zregenerowaly i utwardziły mi paznokcie :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam wcieranie w paznokcie i skórki oleju rycynowego(jeśli nie jesteś na niego uczulona) 0 nawilża skórki i wzmacnia paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obecnie używam odżywki Eveline z diamentem, ale prawdę mówiąc - gdybym tak jak Ty po 3 tyg nie widziała różnicy, to bym się załamała.
    Jakiś czas temu też miałam takie "wyczerpane" do granic możliwości paznokci i przy okazji wizyty u dermatologa poruszyłam ten temat, przepisała mi robiony preparat z wit. A i E. Dziewczyny na forum pisaly, że można kupić wit. a+E w kapsułkach i wcierać, to naprawdę działa i rewelacyjnie odżywia paznokieć. Ja wcierłam przez 3 tyg i miałam paznokcie jak nigdy! Później już tylko raz w tygodniu w przerwie między malowaniami wcierałam na noc a rano malowałam paznokcie i było super. Spróbuj, moze u Ciebie też poskutkuje

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba bym się poddała po 3 tygodniach bez rezultatów.. ale ja jestem typem niecierpliwca ;) może jeszcze się coś wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać! Płytka Ci się wydłużyła ;) miałam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wcieraj w paznokcie olejki lub kremy do rak

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymaj kuracje takie rzeczy potrzebuja czasu:) powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ciut jest lepiej, niestety paznokcie czasem mają taki okropny okres. Moje muszą od czasu do czasu odpocząć bez niczego, wtedy się znacznie wzmacniają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ciekawa jestem rezultatów, od niedawna w łapy wpadła mi odżywka eveline to też się nią ciapię z (bez)nadzieją w oczach ;) może kiedyś doczekamy się efektów

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się wydaje, że płytka Ci się wydłużyła. :) Nail Tek dość przesusza paznokcie - przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Kuracja nim mi bardzo pomaga i tak, ale koniecznie muszę używać jakiegoś nawilżającego olejku w przerwach gdy go zmywam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...