4 listopada 2011

Mężczyźni też malują paznokcie!

Całkiem przypadkiem natknęłam się na markę Alphanail, która zajmuje się niczym innym jak lakierami do paznokci - są przeznaczone jednak dla mężczyzn. Na stronie internetowej marki każdy mężczyzna może zrobić zakupy z dostawą prosto do domu.


Koszt jednego lakieru to około 10 dolarów, mają według mnie piękne kolory, które sama z chęcią nosiłabym na swoich dłoniach, najbardziej podoba mi się kolekcja matowa.

Jedno ze zdjęć reklamowych prezentujących pomalowane męskie paznokcie:


Jestem bardzo ciekawa co o tym myślicie? Czy pomalowane męskie paznokcie są dla Was kontrowersyjne?
Mężczyźni też malują paznokcie!
Czytaj dalej...

62 komentarze:

  1. hahahaha dziwnie wyglądają jak dla mnie (chodzi mi o zdjęcie faceta obejmującego kobietę), ale same w sobie ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zdjęcie trochę dziwne i wręcz śmieszne :P Bo ja widzę tak pomalowane męskie paznokcie raczej w towarzystwie stylu rockowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nieee... mi się zdecydowanie nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Jyyli - rockmeni - ok, przejdzie i ujdzie ;) Ale to zdjecie u gory wyglada... "wrong". Po prostu "wrong". Jest niesmaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, a kiedy się pojawisz w PL?

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery same w sobie fajnie, ale na tej męskiej dłoni... :| oj nie nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory również mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pralinko, pod koniec list. bede we wrocku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery ładne, ale pomalowane paznokcie u faceta jak dla mnie nie przejdą, facet to facet ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Kontrowersyjne? Eee chyba nie, ale zdjęcie reklamowe jest do kitu moim zdaniem, chyba nie ten target :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czy są takie kontrowersyjne. a już na pewno nie wiem czy potrzebna jest aż cała marka "męskich lakierów". nie zachęca mnie ten pomysł, ale w końcu są to lakiery specjalnie dla mężczyzn, więc proszę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to nie przeszkadza, wolny wybór, a jak jeszcze łądnie pomalowane i zadbane, to się nie czepiam wcale. Niemniej jednak kolorowe lakiery u mego męża by mnie trochę dziwiły i byłyby trudne do zaakceptowania. Jednak gdybym była z mężczyzną, który maluje paznokcie, albo w takimże bym się zakochała, to by mi nie przeszkadzało. ;) Wiem, pokręcone trochę, jednak ja stawiam na wolną wolę, póki nie krzywdzimy tym innych. Kolorowe paznokcie u mężczyzn krzywdy nie czynią. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kompletnie mnie to nie przekonuje ;) ale tych lakierów sama bym chętnie poużywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fuuuuuj, facet z manicurem :P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podoba mi się lakier na paznokciach u facetów:/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się...głupota moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery ładne, ale też uważam, że zdjęcie nie trafione :) grupa docelowa powinna być inna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie... Wymalowane paznokcie kompletnie nie pasują eleganckiemu panu w marynarce! Ale kolorystyka rzeczywiście fajna :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uważam, że lakier do paznokci pasuje przede wszystkim kobiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam męskie dłonie, ale nie z pomalowanymi paznokciami! bleee

    OdpowiedzUsuń
  21. dziwnie tak u faceta.. ale lakiery kupować nam mogą :D tylko, żeby nie podkradali potajemnie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Kontrowersyjne nie, ale nie chciałabym, żeby mój mężczyzna (którego nie mam) malował paznokcie; ale chciałabym, żeby miał zadbane po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nie, mnie się zdecydowanie nie podoba ten pomysł ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. osobiście mi się to nie podoba

    a poza tym - jaka jest różnica między lakierem dla faceta, a "zwykłym" lakierem? dziwneee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnice są dwie: po pierwsze kasa (dla facetów będą droższe, dam sobie uciąć rękę), po drugie łamanie stereotypów - łatwiej będzie skłonić facetów do kupna (chętni są, tylko się boją).

      Tak czytam te wszystkie komentarze jakie to niemęskie itd. ble ble ble... Można na to odpowiedzieć również na dwa sposoby: 1) jakie te dzisiejsze kobiety są mało kobiece, ganiają wyłącznie w spodniach, a potem się dziwią, że nie ma męskich facetów... a co my - geje? ;-) chcemy kobiet, a nie babochłopów w spodniach; 2) wszystko wymaga po prostu czasu, jeśli taki trend się przyjmie (a zanosi się, że w jakimś procencie się przyjmie), to za 3-4 pokolenia ludzie po prostu do tego przywykną i nie będzie takiego zdziwienia.

      Usuń
  25. O nieeee jakby mój facet pomalował sobie paznokcie to źle by się to dla niego skończyło ;p
    facet to ma być facet a nie laluś ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  26. jakoś mnie to nie przekonuje - facet z pomalowanymi paznokciami? eeee... jeszcze jakaś gwaiazda rocka czy czegoś to czemu nie ;) ale np u mojego faceta jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić

    a to zdjęcie reklamowe - kompletnie bezsensowne i nietrafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie moja estetyka ;) Mój facet jest dumny z teg, że ma tylko mydło, szampon i jeden krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. eeee, jakoś faceci z pomalowanymi paznokciami mnie nie kręcą i nie rozumiem po co im osobne lakiery, jak juz malowac paznokcie jak kobieta to mozna kupic zwykły lakier:p

    OdpowiedzUsuń
  29. ;D to zdjęcie po prostu NIE WYGLĄDA, look tego pana sugeruje 'jestem nie ta opcja', do tego te smukłe kobiece dłonie i pani wyglądająca jakby ją zmroziło ;] a co do pomalowanych męskich paznokci to nie mam nic przeciwko czarnemu lakierowi u metalów/rockmanów, ale tylko u nich!

    OdpowiedzUsuń
  30. kolory są ok ale nie dla facetów. Ja nie jestem zwolenniczką takiego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem chyba straszną konserwą, bo irytuje mnie facet w szaliku w kwiaty. Na widok faceta z pomalowanymi paznokciami chyba padłabym trupem.

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie to lekka przesada, nie zniosłabym pomalowanych paznokci u mojego faceta... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolejny sposób jak "wymyślić coś nowego", nieprzydatnego i jeszcze na tym zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  34. oooj zdecydowanie nie...całe szczęście, ze mój facet w życiu nie wpadłby na taki dziwny pomysł żeby sobie paznokcie pomalować, a fe!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakiery ładne, ale wg mnie nie dla mężczyzn. Jakoś tego nie widzę...

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jak gej to proszę bardzo,ale hetero? nieee

    OdpowiedzUsuń
  37. a feeee! nigdy w życiu bym nie pomalowała facetowi paznokci :|

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety, uważam to za przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi sie podoba, ale musi pasowac do calej stylizacji np wlasnie w rockowym wydaniu bardzoo mi sie podoba ale nie w takim jak na zdjeciu promujacym;)

    OdpowiedzUsuń
  40. dla Szpaka pasuja,ale dla faceta ktory ubiera sie sportowo albo klasycznie to zbyt udziwniony look ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj nie nie nie! Lakiery ładne i sama może bym taki nosiła, ale ludzie. Ja rozumiem, że firmy chcą zarobić na wszystkim na czym się da, ale jak dla mnie to przegięcie. A ja naprawdę jestem otwarta na dziwności (chyba).

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem na nie dla lakierów kolorowych, ale na tak dla bezbarwnych. Dawid raz mi pozwolił i więcej nie da się namówić. A szkoda. Miał piękne paznokcie!
    Sama bym sobie nałożyła to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. :) ten lakier nie pasuje do tego pana, ale w pewnych okolicznościach dopuszczam do siebie myśl o pomalowanych męskich paznokciach, jednak nie na cukierkowo - pastelowo - słitaśny kolor, raczej coś idącego w czerń bądź granat ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. a czym one się różnią od zwykłych? Niemęskie jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. To nie jest kontrowersyjne, tylko chore :)

    OdpowiedzUsuń
  46. tragedia... nie mam nic przeciwko męskim kosmetykom czy zabiegom pielęgnacyjnym, transparentny puder na twarzy mężczyzny też mi nie przeszkadza, bo niektórzy faceci mają istną fabrykę oleju na twarzy, ale kolorowe paznokcie są absolutnie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kompletnie do mnie to nie trafia... Jestem na NIE!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kompletne NIE! To zdjęcie jest okropne.

    OdpowiedzUsuń
  49. Facet z pomalowanymi paznokciami :# Jak dla mnie wygląda odrażająco

    OdpowiedzUsuń
  50. No nie którym się tak podoba.I ja to akceptuje i nawet fajnie to wygląda ino byle nie malował by się na czerwono albo na różowo.

    OdpowiedzUsuń
  51. A dlaczego nie? Jak kobiety zdejmowały staniki to była walka o równouprawnienie? Nie każdy inny mężczyzna jest pedałem tak jak nie każda stara panna jest les...tego. Wolność i tolerancja innych oraz wyczucie smaku. Nieraz widać kobitkę która przegięła w ubraniach czy malunku i jest cacy a facet ma być jak biblijny wizerunek dibła - brudny, śmierdzący i z kopytami. Ja b. dyskretnie maluję i czuję się z tym lepiej. Nie dla kogoś. Dla siebie, żeby lepiej akceptować swoje ciało.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem 50+ sobie lakieruję. Nie na pokaz, a pod skarpetki, przed noszeniem odkrytego obuwia. Lakier Scholl pozwala mi odżółcić paznokcie po zimie- to lakier bezbarwny lekko opalizujący na fioletowo.
    Jednak na kolor inny niż bezbarwny, tym bardziej na pokaz, bym sobie nie malował.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...