2 listopada 2011

MAC - Posh Paradise, pomadka Deliciously Forbbiden.

O przepięknej, matowej pomadce MAC-a z kolekcji Posh Paradise pisałam już jakiś czas temu, dzisiaj chciałam Wam pokazać jak wygląda w rzeczywistości - jest cudownie ciemnoróżowa, ciepła i przede wszystkim matowa! Na ustach pięknie pozostaje przez dobrych kilka godzin, nie ściera się podczas jedzenia i picia - jestem zachwycona! To pierwsza pmadka w moim życiu, którą tak lubię!


Po prawej


Tak prezentuje się na ustach (usta są własnością mojej siostry Anki):




Jaki jest Wasz ulubiony odcień pomadki dziewczyny?
MAC - Posh Paradise, pomadka Deliciously Forbbiden.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień! Sama chętnie sprawiłabym sobie jakąś pomadkę z MAC! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor na ustach, a teraz prosze nam zdradzić nazwę pasty jaką używasz..? Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. pralinko to usta siostry - zapytalam, uzywa - jakiejkolwiek - ale przeszla kuracja Biala Perla dawno temu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny odcien i piekne usta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię krwistoczerowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo podobny do tego MACzkowego cudaczka - tylko z Sephory .Też w maciku ;)
    Kocham tez czerwień ,ale na wielkie wyjścia -jakos średnio bym sie czuła w takic ustach idąc do piekarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Agatko za odp, to przekaz siostrze, że ma cudownie i rzadko spotykaną biel zębów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny odcień! ;)
    A mogłabyś mi powiedzieć czy Twoja siostra używa jakichś odżywiających balsamów do ust? Bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię pomadki w kolorze swoich ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor zależy głównie od humoru :) a ten mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor wygląda pięknie :-) Pomadka niby matowa, ale usta wyglądają soczyście!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...