30 listopada 2011

MAC i Światowy Dzień Walki z HIV/AIDS.

To już jutro - 1 grudnia jest Światowym Dniem walki z HIV/AIDS. Marka MAC bardzo aktywnie bierze udział w kampanii wspomagającej osoby chore i/lub zarażone, w związku z tym MAC Aids Fund zdecydowal o wsparciu kolejnej polskiej organizacji! Tegoroczny czek będzie opiewał na 80 tysiecy zlotych, MAC wesprze tym razem Zjednoczenie Pozytywni w Tęczy.

Twarzą kampanii HIV/AIDS w tym roku został Ricky Martin i Nicki Minaj:


Co jest najważniejsze? Każda złotówka (za wyjątkiem podatku vat) pochodząca ze sprzedaży produktów Viva Glam, w tym sygnowanych przez Ricky i Nicki Viva Glam zasila konto MAC AIDS Fund. Produkty Viva Glam sygnowane przez Ricky i Nicki w salonach MAC w Polsce dostępne będą od marca 2012.

Mam dla Was jeszcze jedną ważną wiadomość! 1 grudnia kazda z Klientek, która dokona zakupu produktu Viva Glam otrzyma od MAC śliczną bransoletkę na czerwonym sznureczku – jak zapewne wiecie czerwony jest symbolicznym kolorem walki z HIV/AIDS. Jeśli na co dzień nie myślimy o osobach chorych - to właśnie ten dzień przypomina nam o tym, VIVA GLAM to szminka i błyszczyk - doskonały świąteczny prezent, dzięki któremu sytuacja osób chorych na pewno się poorawi! Gorąco zachęcam Was dziewczyny do udziału w akcji!
MAC i Światowy Dzień Walki z HIV/AIDS.
Czytaj dalej...

5 komentarzy:

  1. Niestety ale u mnie w okolicach nie ma sklepu Mac :( Ale popieram tą akcje. Zbyt mało chyba się o tym mówi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczytny cel .Oby jak najwięcej dużych i znanych marek( małe tez ,a jakże ;) ) włączało sie w tego typu akcje .
    Sama nie mam nic z MACa do dziś -jakoś tak wyszło ..dziiiwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze taie akcje sa organizzowane, mimo wszystko niesttey nie dołączę się - za drogie sa lda mnie te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zaplanowałam sobie wcześniej, że jutro na pewno pójdę do MAC :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...