14 listopada 2011

MAC i Daphne Guiness - już w styczniu!

Już w grudniu w USA, w styczniu w polskich salonach MAC pojawi się kolekcja stworzona we współpracy z Daphne Guinness - angielską artystką, dziedziczką fortuny marki Guiness, która przede wszystkim słynie za swojego umiłowania do kolekcjonowania ubrań haute couture - w których można ją zobaczyć na codzień!



I jeszcze Daphne - nie mogłam się oprzeć!



Czuję się skuszona na róż:) A Wam jak się podoba styczniowa kolekcja?
MAC i Daphne Guiness - już w styczniu!
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. podoba mi się paletka i pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety bardzo bardzo mi się podoba;) Czekam teraz tylko na opis poszczególnych odcieni, ale po tym zdjęciu brałabym wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne fryzury. Boskie.
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niesamowicie;) na pewno się na coś z niej skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż i paletka boskie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż i pomadka są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś nic nie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...