29 listopada 2011

L'oreal - nowości lakierowe!

I jeszcze pozostaniemy w tematyce paznokciowej - L'oreal podzielił się zdjęciami lakierów do paznokci, które niebawem znajdą się w ofercie. Macie w swoich zbiorach lakiery tej marki? Ja przyznam się, że niestety nie - ale zdjęcia, które widzicie poniżej są baaardzo zachęcające! Poza tym marka zmieniła zupełnie wygląd buteleczek - są smuklejsze i poręczniejsze.





Zdjęcia z facebookowej strony marki.
L'oreal - nowości lakierowe!
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Naprawdę świetna oferta :). Jakoś wcześniej L'oreal nie przyciągał uwagi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki. Podoba mi się now you sea me :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, widze już kilka "moich" kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tweet me <3 ogólnie dużo fajnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne kolory! ciekawe czy zrobia na nie osobna szafe bo troche ich bedzie. mi sie podobaja te pastele i te z polyskiem. super!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne klorki, ale ciągle mam niedosyt jakiegoś fajnego zielonego kolorku - marzy mi się taka soczysta trawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, jestem zaskoczona :) w ogole nie wiedziałam, ze mają lakiery, a tu takie łądne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam żadnego lakieru tej firmy..jak na razie :) jeszcze wszystko przede mną :) kolory wyglądają całkiem ok, ale tak na prawdę żeby ocenić trzeba zobaczyć "na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy. Nie zachwycają mnie te kolory... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. już upatrzyłam sobie połowę z nich ;( eh, nie ugnę się i wytrwam w niekupowaniu lakierów ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem maniaczką lakierów, trzeba będzie zobaczyć kolory na żywo, bo czasem to różnie bywa.
    Zapraszam do siebie na biżuteryjny konkurs:
    http://karina-talulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNE I KOLORY I NOWE BUTELECZKI :) POZDRAWIAM mAG

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznaję - nie posiadam ani jednego lakieru tej marki ani nawet nigdy nie posiadałam, dopiero Ty mi uświadomiłaś to:) może przez cenę? Nie przywiązuję szczególnej uwagi do lakierów więc może raz w życiu zdarzyło mi si edać za lakier więcej niż 20 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fame fatal bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet interesujące niektóre.. ale chyba jednak pozostanę przy Illamasqua ;) zresztą chwilowo zrobiłam sobie bana na zakupy lakierowe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę, całkiem ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jak ten Safari Chic by wyglądał na paznokciach, wygląda na zielono-szary

    u nas też nowości lakierowe, dodaję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...