6 listopada 2011

Lektura na niedzielę - 5.

Od jakiegoś czasu uaktywnił się mój nos - coraz częściej myślę o perfumach i zapachach, a byłam pewna, że dzięki ciąży, która mnie 'wyleczyła' z perfumowego uzależnienia mam to za sobą. Przeglądałam reklamy perfum i natrafiłam na kilka, które na dłużej przyciągnęły moją uwagę. Znacie te zapachy? Czy według Was to, co widzicie w spocie kojarzy się Wam z tym konkretnym zapachem?

Słodka, całkiem jak Alicja w Krainie Czarów - Nina Ricci i jej L'elixir - znam poprzednie wersje jabłuszka i widząc tą reklamę, pomimo jej całego uroku nie zdecydowałabym się na zakup (pierwszej wersji jabłuszka używałam namiętnie).



Radosna, szczęśliwa i promienna - Dior i zapach Miss Dior Cherie - to co widzę kompletnie nie zgadza się z tym, co czuję w kompozycji - to nie są perfumy, które chciałabym na sobie czuć w lecie - patrząc na video spodziewałabym się raczej czegoś świeżego z nutą cytryny. Według mnie ten klip idealnie pasuje do zapachu Chance.



Zmysłowa, namiętna, seksowna- Yves Saint Laurent i różany Parisienne - tutaj również to co widzę nie współgra mi zupełnie z tym, co czuję. Parisienne to typowy, kwiatowy boa dusiciel, a Kate Moss w tej reklamie to wulkan pożądania i namiętności!



Macie swoje ulubione spoty perfumowe?Podobają się Wam te, które wyżej umieściłam?
Lektura na niedzielę - 5.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. podobają mi się te co wstawiłaś a mój ulubiony to ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba spot Belle D'Opium Ywsąlorą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ostatnio ciekawi bardzo Miss Dior Cherie i Daisy Marca Jacobsa:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie mam orientacji w tych wszystkich markowych perfumach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Feerie, Belle d'Opium i Midnight Poison - do tych trzech czasami wracam. Swoją drogą uwielbiam reklamy luksusowych marek. Są takie dopracowane, ze świetną muzyką - taka miła odmiana po tym jak ze wszystkich stron atakują takie denne reklamy naszych banków, płynów do naczyń czy innych badziewi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklamy perfum to jedne z moich ulubionych. Wśród tych, które najbardziej utkwiły mi w pamięci jest reklama puszczana daawno temu. Była to reklama męskiego zapachu STR8. A teraz używa go mój mąż;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam reklamy perfum! I... zabawek dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...