14 listopada 2011

Kandyzowany Imbir - masło do ciała, The Body Shop.

Jeśli polubiłyście zapach Pikantnej Dyni z limitowanej kolekcji The Body Shop, która w sklepach pojawiła się w okolicach Halloween - świąteczna linia Kandyzowany Imbir stanie się Waszą ukochaną - tak zdarzyło się w moim przypadku! :) Bożonarodzeniowe zapachy jak cynamon, kardamon, imbir, suszona śliwka czy grzane wino to jedne z moich ulubionych - dlatego też nowa seria jest absolutnie wyjątkowa!


Produkt zamknięty jest w tradycyjnym opakowaniu jakie mają wszystkie kosmetyki TBS o pojemności 200 ml. Jest gęsty, bardzo dobrze wchłaniany przez skórę, powoduje, że jest ona miękka i nawilżona. Dla mnie jednak niewątpliwą zaletą jest jednak zapach - obłędny, delikatnie słodki, korzenny i wyjątkowy - jeszcze nigdy nie znalazłam tak skomponowanego zapachu!


Limitowana seria Kandyzowany Imbir Cudowne i dodające energii kosmetyki serii Kandyzowany Imbir to nowość przygotowana specjalnie na ten wyjątkowy okres świąteczny. Znany ze swoich terapeutycznych właściwości, nasz nowy zapach - połączenie słodkich i wyrazistych nut – z pewnością doda magii nadchodzącym świętom!

Serii Kandyzowany Imbir to także:
- Żel pod prysznic i do kąpieli Kandyzowany Imbir (250 ml, 22 zł)
- Balsam Kandyzowany Imbir (250 ml, 39 zł)
- Peeling cukrowy Kandyzowany Imbir (200 ml, 65 zł)
- Balsam do ust Kandyzowany Imbir (15 ml, 22 zł)
- Mydło Kandyzowany Imbir (100 g, 12 zł)
- Krem do rąk Kandyzowany Imbir (50 ml, 22 zł)
- Płyn do kąpieli Kandyzowany Imbir (400 ml, 39 zł)
- Mega mydło Kandyzowany Imbir (250 g, 22 zł)
- Żel do mycia rąk Kandyzowany Imbir (250 ml, 19 zł

Oczywiście z chęcią przygarnęłabym wszystkie produkty z serii :) TBS przygotował także dwie inne wersje zapachowe stworzone z okazji Świąt Bożego Narodzenia: Radosną Żurawinę oraz Pikantną Wanilię.
Kandyzowany Imbir - masło do ciała, The Body Shop.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. wąchałam go już wstępnie i jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzeba będzie spróbowac...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaśliniłam się :)) brzmi wyjątkowo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie bym chciała mieć balsam do ust z tej serii! Kolejny raz żałuję, że nie mam w okolicy TBS :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam wszystkie trzy linie i w sumie żadna mnie jakoś tak super nie zachwyciła..Ładne są, ale bez ekstazy;) Imbir przyznaję że chyba pachnie najbardziej naturalnie:) Zastanawiam się czy się nie skusić na ktorys krem do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. TBS chyba najbardziej lubię właśnie ich linie świąteczne. W tej chwili jestem rozdarta i nie wiem, czy wole imbir czy żurawinę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie chyba w końcu zmusze i udam do body shop:P Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie mam dostępu do TBS... A może to i dobrze, bo kasa nie ucieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, no to zdecydowanie czeka mnie wizyta w TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztuje to masełko jeśli mogę wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy, bez promocji kosztuje 65 zl/200 ml - ale slyszalam, ze teraz w TBS wchodza promocje np. wez 3 zaplac za 2!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś uwielbiałam te balsamy, teraz jednak wszystko są zbyt mało nawilżające...

    OdpowiedzUsuń
  13. niedawno odkryłam imbir jako przyprawę i stosuję w kuchni, jeśli chodzi o kosmetyki pierwszy raz się spotykam...

    OdpowiedzUsuń
  14. wąchałam i mi się spodobał, ale ostateczny wybór padł na Przyprawianą Wanilię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też z nowej serii najbardziej spodobał się ten zapach - piękny! :) Niestety nie było mniejszej wersji masełka i wzięłam radosną żurawinę :P
    zapraszam na moje rozdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu się zakochałam. Tak w ciemno, bo nie mam TBS w pobliżu, a co za tym idzie nawet możliwości powąchania :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam imbir, a jak znam kosmetyki TBS to musi pięknie pachnieć to masełko :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wąchałam to masełko parę dni temu, rzeczywiście jest obłędne :) Ja jednak poczekam z zakupem do poświątecznych wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam TBS w zasięgu ręki, ale zapach mnie zaintrygował:) poza tym imbir jest bardzo dobry dla ciężarnych:P zarówno smak jak i zapach

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...