2 listopada 2011

Jak pachnie idealny mężczyzna?

Kiedyś często myślałam o tym jak pachnie mój idealny mężczyzna - jaki zapach, jaką woń mogłabym mu przypisać i po niej go rozpoznawać - niestety Tomek nie używa niczego, co pachnie - nad czym ubolewam ponieważ jestem typem zapachowca. Nie omieszkałam jednak wziąć sprawy w swoje ręce i wybrać swoje ulubione męskie zapachy, których czasami używam! Nie będę przedłużać - zobaczcie czym mógłby pachnieć mój ukochany!

One Million to zapach wykreowany przez Paco Rabbane, reklama w której jest dużo luksusu i młodociany przystojniak, do którego właśnie dzięki One Million lgną piękne kobiety. Kompozycja zamknięta we flakonie w kształcie sztabki złota zaprojektowanym przez Noé Duchaufour. A jaki jest złoty zapach? Świeży, owocowo -kwiatowy aromat z ostrymi przyprawowymi nutami przeplatającymi się z miękkością białej skóry, akordy drzewne mają nadać mu nieco delikatności i subtelności. Nuty zapachowe toczerwona pomarańcza, grejpfrut, mięta pieprzowa, róża, cynamon, przyprawy, biała skóra, paczula, białe drzewo, amber - jest tu coś niekobiecego? Dla mnie ten zapach to unisex - a są momenty w których na mojej skórze bliżej mu do zapachu kobiecego. Uwielbiam go za ostre przyprawy i bliskość - mam wrażenie, że idealnie wplata się w ciało, jest jak doskonale skrojony garnitur lub w moim wypadku spódnica. Idealny na jesień i zimę, okręcać szyję szalikiem, który 'wchłonął' kilka kropel perfum to czysta przyjemność!



Kolejny bliski mojej skórze zapach to Bvlgari Man którego nuty zapachowe: lotos, bergamotka, liść fiołka, drzewo sandałowe, wetiwer, nuty drzewne, drzewo kaszmirowe, benzoes, ambra, piżmo, miód sprawiają, że dla mnie to aromat mocny i zdecydowany, ale jednocześnie bardzo zmysłowy i pięknie, ciepło rozwijający się. Subtelny i naturalnie czysty zapach stworzony przez Alberto Morillas'a, a dedykowany jest charyzmatycznym, silnym, eleganckim mężczyznom czyli mi! :) Są ze mną rzadko, ale jeśli już są to chłonę je bardzo intensywnie.



Używałyście kiedyś męskich zapachów? Jakie są uubione zapachy Waszych drugich połówek?
Jak pachnie idealny mężczyzna?
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Hm! Agata zawsze mowila, ze lubi moj zapach i sie w moja bluze w chwilach rozlaki zawijala!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż używa STR8 Oxygen, między innymi to mnie do niego od początku przyciągało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach Paco Rabanne to najlepiej sprzedające się perfumy męskie w UK. Na sobie męskich zapachów nie lubię, na mężczyznach - klasykę, jak np YSL Jazz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kup coś co lubisz i psikaj mu potajemnie ubranie :D, przyzwyczai się do zapachów i może potem sam zacznie używać, bo będzie mu czegoś brakowało.
    Swoją drogą mój zawsze chodzi wypachniony, że ho. Kiedyś używał avonowego midnight i pamiętam, że będąc w jakimś hipermarkecie poczułam ten zapach i szukałam mojego chłopaka wzrokiem, chociaż wiedziałam że go tam nie ma. Teraz używa zapachów playboya miami i new york (swoją drogą pomagałam mu wybrać i wybrałam to co mi się podobało).
    Perfumy mają moc, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo mój były używa one million, zawsze mu się strasznie ten zapach podobał. Mnie się podoba 3/4 męskich zapachów, bardzo lubię męskie Opium YSL czy ultraviolet Paco Rabanne.

    OdpowiedzUsuń
  6. najpiękniejszy męski zapach to Abercrombie&Fitch 'Fierce' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój tato kocha 1 million ;)

    ja z kolei niemal wielbię na moim Mężczyźnie HUGO BOSS SELECTION. mogłabym wtulać nos w jego szyję bez końca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam męskie perfumy bardziej niż te wsyztskie damskie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobraź sobie, że patrząc na tytuł posta w moim blogrollu natychmiast pomyślałam o 1 million! Uwielbiam ten zapach, zarówno wąchając go solo, z buteleczki, jak i na moim A. Genialny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Ukochany pachnie Allurem i Bleu oba od Chanel, Bossem Night, Givenchy Play. Ja jestem strasznie wyczulona na zapach mojego mężczyzny, musi ładnie pachnieć. Tylko nie za bardzo, 2 psiknięcia starczą. Najbardziej lubię już taki wywietrzony, wieczorny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio swojemu kupiłam nową Lacoste i uwielbiam ten zapach na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, skąd to znam, mój też perfum żadnych nie używa, a szkoda... Swego czasu lubiłam perfumke od Beckhama, ale nie wiem jak by to było obecnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubie osobiście wogóle męskich perfum, wszystkie mają taką charakterystyczną nutę (nie wiem co to dokładnie bo nie znam się za bardzo) ktora mnie jakoś odrzuca, jakbym sama użyła to chyba bym się musiała prać cała:D
    Ale reklamę 1 Million wielbię!!! Ten model jest cudowny i cała reklama rewelacyjna:) Nawet moja siostra mi ją kiedyś na telefon zrzuciła bo wiedziała jak ją uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam moment kiedy przechodzi obok mnie mężczyzna, który pachnie tak, że kojarzę go tylko z tym zapachem.
    To są moje typy:
    Paco Rabbane Black XS
    Davidoff Cool Water
    Armani Emporio He
    YSL L'Homme
    Biotherm Force
    Christian Dior Fahrenheit

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...