15 listopada 2011

Circus Confetti od Essence w akcji!

Pomówiłam się po Kleopatre i zmontowałam podobny manicure! Tak bardzo spodobały mi się cukierkowe kropki, że sama ich zapragnęłam - moje jednak wyszły troszkę mdło - gdyż jako bazy użyłam nnude'owego lakieru Elf-a.


Na początek Elf, Nude


Następnie Essence, Circus Confetti


I na koniec Essence, Matt Top Coat


Jak Wam się podoba? I przy okazji, czy znacie "coś na skórki" - tak przesuszonych jeszcze nigdy nie miałam!
Circus Confetti od Essence w akcji!
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. na skórki polecam olejek rycynowy - wystarczy trochę go rozgrzać i wmasować w skórki - na moje skórki działa jak nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda firma lakierowa ma jakieś olejki na skórki, ja uzywam teraz naprzemiennie 3ch ;) dodatkowo raz w tygodniu w mocze paznokcie w ciepłym olejku rycynowym tak przez 15- 20 minut. No i fajnym wynalazkiem przed snem jest masło shea z organique wtarte w paznokcie i skórki ( taki sam efekt w zasadzie dawał balsam balmbalm rózany ). Wg mnie nie do konca wazne jaki olejek/masło tylko ważna częstotliwość.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nudziakowe cukierki podobają mi się o wiele bardziej, niż te na różowym lakierze. Są subtelniejsze (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek rycynowy i maść z wit. A :)
    A mani wygląda piękne, taki subtelny i elegancki mimo brokatu :) bardzo lubię circusa, ale ostatnio leży odłogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. :) Podoba mi się strasznie.

    A o olejku rycynowym i maści z wit. A nie słyszałam, ale się zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są! chciałabym każdy z tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam circus confetti! Ale nie lubię go zmywać:(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja skórki namiętnie wycinam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. na skórki najlepszy jest olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Circus confetti jest piękny. Uwielbiam go na każdym kolorze. Sama muszę wyprupwać taki sposób. Na skórki polecam masełko z avon'u. Jest doskonałe i pachnie rewelacyjnie ;- )

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny mani, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, wygląda świetnie.
    A co do skórek to kup sobie żel do rozmiękczania skórek (jest przeważnie w takich buteleczkach jak lakier) i nakładaj tak ze dwa razy w tygodniu na paznokcie (pomalowane lakierem tez mogą być) i skórki. Mi w zeszłym roku podziałało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jeszcze jedną mam radę na skórki - nałóż jakiś balsam do ust (polecam np. Carmex). Skórki będą bardziej nawilżone. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo ładne! Aż nabrałam ochoty na takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię circus confetti, ale niestety to całe confetti po kilku miesiącach mi wyblakło, a lakier zgęstniał, choć nie stał na nasłonecznionym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...