11 listopada 2011

Chloe, Love.

Miniatura zapachu Chloe, Love trafiła w moje ręce podczas zakupów. Bardzo rzadko opisuję zapachy używając próbki, ale tym razem zrobię wyjątek.




"Chloe Love to doskonała, pudrowa kompozycja, lekka i zmysłowa, z kwiatowymi nutami połączonymi z piżmem. Zapach stworzyli Louise Turner i Nathalie Gracia-Cetto. Zapach otwierają orzeźwiające akcenty kwiatu pomarańczy z nutą różowego pieprzu. Serce zapachu to irys, któremu towarzyszą bez, hiacynt oraz heliotrop. W bazie odnajdziemy wyrafinowane akordy uzyskane dzięki połączeniu piżma i pudru ryżowego. To zapach jedyny w swoim rodzaju, to esencja emocji, zmysłowości, elegancji i luksusu z najwyższej półki..."

Nuta głowy: kwiat pomarańczy, różowy pieprz
Nuta serca: irys, bez, hiacynt, heliotrop
Nuta bazy: piżmo, puder ryżowy


W pierwszej chwili brutalnie przytłaczający i agresywny, jeśli jednak dzielnie wytrwamy tą chwilę - ukaże się nam zapach oplatający skórę, ciepły, zmysłowy, cudownie jesienno - zimowy. Nie jest to kompozycja, którą chciałabym pachnieć na codzień, zostawiłabym ją na specjalne okazje - kojarzy się z luksusem, przepychem, sławą - co może wydawać się dziwne, gdyż sama kompozycja nie jest skomplikowana. Nie czuję w niej zupełnie pomarańczy, a szkoda - bo wydaje mi się, że dodałaby rześkości i lekkości. Pudrowy dla mnie zupełnie nie jest - być może dlatego, że wyznacznikiem zawartości tej woni w zapachu są dla mnie maki Kenzo? Podsumowując - nie będzie to mój zapach, nie będę na niego polować i śnić o nim po nocach - z próbki skorzystałam i jak na razie - nie jest moją drugą skórą.
Chloe, Love.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale przy najbliższej wizycie w sephora nie omieszkam powąchać, bo bez i kwiat pomarańczy niewątpliwie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, też lubię zapach pomarańczy.
    A wiesz może gdzie dostać taką próbkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natallie, ja dostalam w Douglasie - przejdz sie do Sephory, Douglasa lub Marrionaud i popros - powinny Ci konsultantki zrobic nawet z flakonika jesli nie beda mialy takiehc jak ja dostalam.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach! własnie tak jak powiedziałaś kojarzy sie z luksusem i mam na specjalne okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zapach. Wszystkie perfumy Chloe są moimi ulubionymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam tę próbkę i już szykuję się do zakupu pełnowymiarowego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...