22 listopada 2011

B.Right - Nawilżająca mgiełka do twarzy, Benefit.

Pielęgnacja w stylu retro - marka Benefit stworzyła luskusową linię pielęgnacyjną! Niespotykane opakowania kryją w sobie specyfiki, które przywracają cerze świeży wygląd i blask! Pokażę Wam jeden z ośmiu produktów znajdujący się w serii B.Right (seria liczy siedem pozycji, moja mgiełka określana jako specjalistyczna stanowi ósmą propozycję). Kartonowy domek kryje w sobie zgrabną buteleczkę w delikatnym, lazurowym odcieniu:



Ultra Radiance Facial Rehydrating Mist to mgiełka nawilżająca i rozświetlająca, koi, odświeża, odstresowuje - to zasługa wyciągu z lotosu oraz Tri-radiance complex -można ją stosować pod lub na krem, a także w ciągu dnia - nawet na makijaż - w celu odświeżenia skóry! Ja używam jej zamiast kremu - najczęściej rano, gdy szybko chcę 'postawić moją skórę na nogi' - sprawdza się doskonale oraz w razie potrzeby, w chwilach, gdy czuję, że twarz jest nieprzyjemnie ściągnięta i przesuszona. Myślę, że to świetny wynalazek dla dziewczyn pracujących w suchych, klimatyzowanych lub przegrzewanych pomieszczeniach - w ciągu kilku sekund usunie odczuwalny na cerze dyskomfort. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłaby się latem, podczas upałów - zamiast dziennego kremu.


Mgiełka - spray, dzięki takiemu rozwiązaniu możemy ją mieć zawsze przy sobie i użyć w razie potrzeby.


W kartonowym domku znajdziemy książeczkę w której zawarte są informacje na temat produktu - także w języku polskim.



Mgiełka nie podrażniła mojej wrażliwej cery - jest bardzo delikatna, po użyciu twarz jest jedwabista, pięknie nawilżona i rozpieszczona.

Cena benefitowego specjalisty to 99 zł/ 135 ml - do kupienia w sieci Sephora. Pamiętajcie, że do 27 listopada w Sephorze możecie otrzymać 20 rabat na cały asortyment!
B.Right - Nawilżająca mgiełka do twarzy, Benefit.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że 27 jest 20% rabat na wszystkie produkty:))) Ciekawa ta mgiełka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ee no ja bez kremu ani rusz:) to tylko mgiełka, tez na nia wczoraj patrzyłam bo zakochałam sie w specyfikach Benefitu:)
    Krem nawilżajacy bardzo mnie kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam wczoraj w Sephorze i jakoś nie rzuciła mi się w oczy pielęgnacja Benefitu. Mgiełka fajna, ale chętnie przyjrzę się pozostałym propozycjom. A ta promocja w Sephorze to do 30.11 i tylko dla klientów, którzy otrzymali smsa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyznania, jesli nie dostalas sms - mozesz w kasie zapytac czy na swojej karcie masz znizke - bardzo czesto tak jest,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie zwróciłam uwagi na Benefit... Aż wstyd się przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam w Sephorze jeszcze tej linii. Na pewno wygląda ślicznie, natomiast 99zł czy 79zł za mgiełkę nawilżającą to dla mnie dość dużo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ostatnio pani informowała o rabatach od bodaj 17 grudnia . Nic o smsie nie wspominała.

    Mgiełka wyglada slicznie - jak wszystko co wypuszcza Benefit .
    Ja bez kremu też już nie dam rady ,ale pewnie jako dodatkowy eliksir nawliżający wart uwagi choc osobiście pod krem daje serum .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna rzecz, lubię takie gadżety. Jednak cena za wysoka, zdecydowanie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czekam az mi sie skonczy moj krem do twarzy i pod oczy i lece kupic z tej seri :))

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nigdy tego pana przedtem na stoisku Benefitu nie widziałam, muszę się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Na pewno się za nią rozejrzę! I jakie śliczne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rabat 20% trwa do 30.11. :)
    Trochę drogo jak za tego typu kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Agata- już rozumiem, ja dostałam smsa i tam jest napisane, że promocja trwa do 30.11. Nie wiedziałam, że maja kilka równoległych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełka zapowiada się ciekawie :)
    Z chęcią odebrałabym taki prezencik spod choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne opakowanie, ale cena trochę duża... Myślę, że podobną rolę spełniły by hydrolaty!

    OdpowiedzUsuń
  16. A jaki jest skład tej mgiełki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...