28 listopada 2011

Bloom Essence - cukrowy peeling do ciała, Organique.

Polska marka Organique to od wielu lat jedna z moich ulubionyvh firm, po peanach, które wygłaszałam o serii do pielęgnacji twarzy Eternal Golden przyszła pora na recenzję cukrowego peelingu do ciała Bloom Essence.


"Regenerujący peeling cukrowy do ciała o przepięknym zapachu świeżych kwiatów. Masuje skórę, delikatnie pobudza mikrokrażenie, złuszcza i odświeża naskórek. Uelastycznia, wygładza i delikatnie natłuszcza skórę, a wyciągi roślinne pobudzają ją do odbudowy. Doskonała propozycja dla skóry wrażliwej i wymagającej szczególnej pielęgnacji." (organique.com.pl)


Tak jak w przypadku masła do ciała Bloom Essence, peeling ma ten sam zapach i kolor - landrynkowo różowy. Produkt nie zawiera min. parabenów, szkodliwych olei, parafiny czy SLS. Składniki aktywne w które bogaty jest peeling to lilia wodna, beatina, japońska wiśnia, babka lancetowata, organiczna gliceryna.



Bardzo poręczne i eleganckie opakowanie zawiera 200 ml różowego peelingu, którego przyznam od razu - jestem wielką fanką. Rewelacyjnie wygładza skórę i rozświetla ją, pozostawia także deliaktnie wyczuwalny kwiatowy zapach - świeży i całkiem przyjemny. Atutem jest także wydajność - wystarczy niewielka ilość, aby całe nasze ciało zostało rozpieszczone. Ten produkt to jeden z moich peelingowych faworytów!

Kosmetyki marki Organique możecie kupić w salonach zlokalizowanych w kilkunastu polskich miastach - dokładne adresy znajdziecie na stronie internetowej .
Bloom Essence - cukrowy peeling do ciała, Organique.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. wygląda bardzo ... apetycznie :) chyba muszę naruszyć przyszło-świąteczne wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity kąsek rzucony na stół :D Opakowanie prześliczne i już z powodu samego patrzenia wyczuwa się zapach, chyba się nim zainteresuje, bo szukałam czegoś właśnie takiego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie :) Ładny ma kolor, takiej waty cukrowej :D Musi też pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to ładnie wygląda, mniam :) jak kisiel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda cudnie.. aż szkoda używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wygląda:) jak wata cukrowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie musi ładnie pachnieć:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Etrnala mam już kolejny słoik ..Twoja wina :D
    Skusiłam się też na masło na wagę o zapachu grejpfruta mieszanego z czymś czego już nie pamiętam gdyż zapach mnie oczarował . Generalnie rekomendacja bardzo u mnie trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ma piękny kolor :) zachęca do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle razy przechodziłam obok ich "stoiska" w gal. handlowej i jakoś nigdy tam nie zajrzałam. Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę na to opakowanie i sam peeling i aż tu czuję jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rzeczywiście smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nono, wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym go wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...