31 października 2011

The Sparkler - nowość od The Body Shop.

Ze wszystkich kolekcji najbardziej lubię te bożonarodzeniowo - świąteczne - są pełne przepychu, blasku i ...brokatu!!! Uwielbiany przeze mnie pasjami makijażowy błysk znajdziemy także w kolekcji marki The Body Shop. Przedstawiam Wam: The Sparkler z limitowanej serii Smoke & Sparkle:



Cudowne, biżuteryjne opakowanie z różową pompką może funkcjonować jako ozdoba toaletki - różowy proszek (w ofercie jest także złoty pył), którym jest wypełniona buteleczka to istny rarytas dla dziewczyn lubiących wszelkiego rodzaju rozświetlacze. The Sparkler jest przeznaczony do rozświetlania twarzy oraz całego ciała - ja stosuję go tradycyjnie - na kości policzkowe i czasami pod łuk brwiowy. Delikatny, różowy odcień świetnie współgra z moją bladością - w pełnym makijażu z użyciem TBS- owego produktu wyglądam jak Królewna Śnieżka :)



The Sparkler pachnie kwiatami - nie jest to jednak dusząca, mdła woń- ma w sobie odrobinę namiętności i pasji. Zauważyłam także iż wygładza skórę. Sprawdzi się doskonale przy karnawałowych makijażach - ten sezon należy do kosmicznego pyłu!
Cena produktu to 65 zł.
The Sparkler - nowość od The Body Shop.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wygląda ten rozświetlacz <3 Ma piękne opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dziewczyny, opakowanie jest piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna butelka i sam rozświetlacz :) czy on jest dostępny teraz w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja Boudoir Pink była w sprzedaży również rok temu przed świętami, mam właśnie tę. W tym roku jest jeszcze druga: 02 Enchanting Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne opakowanie. Już dla samej buteleczki mogłabym kupić to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie opakowania z pompeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne.. chyba dla samej buteleczki bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kupilabym go chyba dla samego atomizera :D- musze go obadac w TBS
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie nie przepadam za rozświetlaczami. W pewnym wieku chyba nie wypada...:(

    OdpowiedzUsuń
  10. na początku myślałam , że to perfumy! super, coś nowego! oby więcej takich ciekawych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. opakowanie przepiękne! <3
    efekt na ręku też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj poszłam z koleżanką do TBS aby specjalnie zobaczyc ten sparkler i co? nabroiłyśmy co nie miara. Sparkler wypsiknął jak torpeda i pewnie do dzis w tym sklepie unosi się błyszcząca chmura - nie mówiąc o tym, ze ja, koleżanka nasze całe twarze, włosy, ubrania pokryły się grubą warstwą mieniących drobinek. Ha a w dodatku nic nie kupiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...