19 października 2011

Pielęgnacyjne nowości marki Lirene.

Polska marka Lirene kusi nas dwiema nowymi seriami do pielęgnacji ciała:

W serii 48H NAWILŻENIA BIODERMALNEGO Eksperci z Laboratorium Naukowego Lirene wykorzystali specjalistyczną formułę biodermalną, która utrzymuje optymalną zawartość wody na wszystkich poziomach naskórka aż do 48 godzin, poprawia elastyczność i miękkość skóry oraz przywraca jej naturalną hydro-równowagę. Zawartość oleju bawełnianego, masła kakaowego i wyciągu z Imperata Cylindrica w recepturach produktów zapewniają głębokie nawilżenie skóry, ograniczając proces parowania wody oraz zabezpieczając przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.



Seria 100% REGENERACJI to produkty intensywnie regenerujące i nawilżające oparte na specjalistycznej formule lipidowej zapewniającej skórze korzyści niezbędne dla 100% regeneracji. Produkty tej serii odbudowują i wzmacniają naturalny płaszcz lipidowy skóry, niwelując uczucie napięcia i szorstkości skóry. Formuły produktów wzbogacone składnikami aktywnymi jak wosk z oliwek, witamina A, wosk z Candelilla oraz ekstrakt z błękitnej algi, skutecznie i szybko zapewniają likwidację mikropęknięć w przesuszonych miejscach na skórze, nadając jej piękny i zdrowy wygląd.

Stosowałyście kosmetyki pielęgnacyjne tej marki? Jakie są Wasze wrażenia?
Pielęgnacyjne nowości marki Lirene.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. jestem w fazie testowania :) zapraszam na rozdanie Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, coś dla mnie! Z niecierpliwością czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam kawowy balsam brazujacy z LIRENE :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z lirene jak na razie korzsystałam tylko z jaiegoś płynu do demakijażu twarzy.. mleczko czy p.micelarny;P
    w każdym razie miałam pozytywne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Lirene :) chętnie wypróbuję jak wykończę trochę zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham lirene :) balsamy, produkty do twarzy i teraz nowe maseczki :) są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie używałam, ale wszystko przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie używałam ich, ale chętnie bym je przetestowała ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...