3 października 2011

Pharmaceris, Emoliacti Neoscope - przeciwzmarszczkowa linia pielęgnacyjna.


Pharmaceris to jedna z nielicznych aptecznych marek, którym jestem w stanie zaufać. Dlaczego? Kilka lat temu miałam problemy z bardzo przesuszoną cerą - w momentach ekstremalnych to właśnie ich specyfiki przychodziły mi z pomocą. Przez długi czas używałam tylko i wyłącznie podkładów tej marki i byłam bardzo zadowolona. Przyszedł czas, aby ponownie spróbować produktów do pielęgnacji. Za jakiś czas wrócę do Was z recenzją następujących pozycji, a recenzentką będzie nikt inny jak moja supermama! (linia do pielęgnacji twarzy jest przeznaczona dla kobiet po 40 roku życia):

Emoliacti Neoscope - Przeciwzmarszczkowy krem wygładzający pod oczy - zastosowana technologia INFLAMMIX™ hamuje proces starzenia i redukuje zmarszczki. Dzięki specjalnej formule z witaminą E i C oraz wyciągiem z ostropestu, bogatym w silimarynę, krem zapewnia silne działanie przeciwwolnorodnikowe i redukuje syntezę mediatorów podrażnień. W rezultacie elastyczność skóry wzrasta o 15%*. Olej awokado dodatkowo przywraca jej właściwe natłuszczenie i nawilżenie eliminując nieprzyjemne uczucie ściągnięcia.

Emoliacti Neoscope - Przeciwzmarszczkowy krem liftingujący do twarzy - dzięki zastosowanej technologii hamuje proces starzenia i redukuje zmarszczki. Proteinowa frakcja z Cucurbita pepo chroni włókna kolagenu i elastyny, stymuluje ich syntezę, co zdecydowanie opóźnia proces powstawania zmarszczek oraz powoduje spadek już istniejących o 17%* po 3 tygodniach stosowania kremu. Innowacyjny peptyd zwiększa produkcję kolagenu, dzięki czemu skóra jest o 15%** bardziej elastyczna.

Emoliacti Neoscope - Odżywczy krem na noc - Synergiczne działanie aktywnych emolientów, doskonale odżywia i przywraca nawilżenie głębokich warstw naskórka, nadając skórze miękkość i elastyczność. Specjalistyczna receptura kremu, wzbogacona kompleksem lipidowym naśladującym składem i strukturą naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry, pomaga uzupełnić braki w naturalnej naskórkowej warstwie ochronnej. Specjalnie wyselekcjonowane składniki łagodzące silnie koją, delikatnie zmiękczają i przywracają komfort nawet najbardziej przesuszonej skórze. Zawarte w kremie proteiny jedwabiu nadają skórze niezwykłą gładkość i ukojenie.


Pharmaceris, Emoliacti Neoscope - przeciwzmarszczkowa linia pielęgnacyjna.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Agato, krem stosował mój chłopak (lat 26), który ma cerę ekstremalnie suchą i oprócz Hempa z TBS nic mu do tej pory nie pomagało.... a nasz, polski, Pharmaceris był idealny....:0

    tak więc mama będzei pewnie zadowlona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś Pharmaceris nie przekonuje jako marka. Nie wiem z czego wynika ten brak zaufania, bo nigdy nie miałam żadnego kosmetyku i się nie zraziłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy :)
    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niezbyt przepadam za produktaami tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś miałam żel do twarzy tej firmy i.. nic nie dawał, więc sie zniecheciłam do tej firmy, mimo że wiele osób ja chwali

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam kosmetyków przeciwzmarszczkowych , ale najwyższy czas chyba już zacząć :( Więc czekam na Twoją recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...