27 października 2011

OPI - wiosna 2012: Holland.

Już jest! Zapowiedzi wiosennej kolekcji marki OPI - Holland, która do sprzedaży trafii w lutym przyszłego roku.


Kolory od lewej do prawej: Gouda Gouda Two Shoes, Wooden Shoes Like to Know It, I Don't Give a Rotterdam, A Roll In The Hague, Petal Faster Suzi, Dutch Ya Just Love OPI, Thanks a WindMillion, Red Lights Ahead...Where?, Kiss Me On My Tulips, Vampsterdam, I Have a Herring Problem, Did You Hear About Van Gogh?

Podoba Wam się nowa kolekcja? Który lakier najbardziej przypadł Wam do gustu?
OPI - wiosna 2012: Holland.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Przypadł:) a nawet kilka:) Ciężko się zdecydować:) Prawie połowa;p
    - Gouda Gouda Two Shoes
    - Wooden Shoes Like to Know It
    - Thanks a WindMillion
    - Red Lights Ahead...Where?
    - Did You Hear About Van Gogh?
    k.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetna kolekcja! Kolory super i te nazwy!!! Holender by się uśmiał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Did You Hear About Van Gogh - fajna nazwa i ciekawa jestem tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj oj oj! Tak ze 4 mi się spodobały, a im dłużej patrzę tym gromadka się powiększa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... niektóre kolorki nawet ciekawe, ale mam podobne wątpliwości, jak w przypadku kolekcji "Piratów z Karaibów". Tak jak tamta nie kojarzyła mi się z filmem, tak ta nie kojarzy mi się z Holandią. Moje pierwsze skojarzenie kolorystyczne z Holandią to zdecydowanie "oranje". A tutaj jakoś nie widzę tego holenderskiego pomarańczu - być może "A Roll In The Hague" będzie miał pomarańczowy odcień, choć na fotce trudno to ocenić.
    Kolejne skojarzenie to rozległe pola tulipanów, najczęściej spotykane kolory tych pól to jednak różne odcienie czerwieni i żółtego - takie różowe tulipany, jak kolor lakieru "Kiss Me On My Tulips" spotyka się na holenderskich polach znacznie rzadziej.
    A największe zaskoczenie to lakier ostatni - "Did You Hear About Van Gogh?" nazwa sama w sobie ładna, kolor też może być ciekawy, tyle że kompletnie nie przypomina mi barw z dzieł Van Gogha. Van Gogh to barwy intensywne (choć nie agresywne) - dużo niebieskości i żółcieni, ale nie takie coś niemal barwy pozbawione. W sumie na pytanie - czy słyszałam o Van Goghu? - odpowiedziałabym, że słyszałam i widziałam jego obrazy, natomiast twórca tego kolorku zapewne o Van Goghu słyszał, ale dzieł jego raczej nie widział ;).
    Oczywiście ten brak skojarzeń z Holandią nie zniechęci mnie przed zakupem kilku kolorów z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiss Me On My Tulips, Vampsterdam - piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Don't Give a Rotterdam, Petal Faster Suzi i Thanks a WindMillion są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...