24 października 2011

OPI - Touring America - jesienna nowość.

OPI - Touring America to jesienno–zimowa propozycja. Na polskiej stronie OPI jeszcze nie widziałam zapowiedzi, a kolory są bardzo zachęcające - ja zastanawiam się w dalszym ciągu nad zakupem lakieru z koleckcji Muppets i nie mogę się zupełnie zdecydować na kolor :)

Rząd 1: Uh Oh Roll Down The Window, Honk If You Love OPI, A Taupe The Space Needle, French Quarter For Your Thoughts, Get In The Expresso Lane, & Road House Blues.
Rząd 2: Suzi Takes The Wheel, I Brake For Manicures, Are We There Yet?, Color To Dine For, I Eat Mainly Lobster & My Address is Hollywood

Na amerykańskim ebayu kupiłam mini zestaw Touring America (każdy lakier ma pojemność 3,75 ml), w tym tygodniu pokażę Wam jak prezentują się poszczególne lakiery na paznokciach.



Cały zestaw kosztował niecałe 10 dolarów, koszt przesyłki to prawie 15 dolarów ponieważ kupowałam kilka rzeczy.
OPI - Touring America - jesienna nowość.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Touring America to raczej jesienna niż zimowa propozycja od OPI :) Wiem, że OPI przygotowuje osobną kolekcję na święta/zimę. TA pokazało się na przełomie sierpnia i września. I już długo jest dostępna na Victorias Beauty - w polskim sklepie lakierowym. To tak gwoli wyjaśnienia :)

    A co do samych kolorów - mi nie przypadły do gustu :/ A szkoda, bo bardzo bardzo podoba mi się ogólny pomysł - kolory inspirowane Stanami. Po prostu miód!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no kolory są świetne, biały jak biały no ale reszta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie, na swojej stronie okresla ja OPI jako jesienno-zimowa. N Victorias rzeczywiscie jest, ale juz na polskiej stronie OPI nie ma o niej ani slowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie kolory kupiłaś i super, że małe buteleczki - szybko zużyjesz i z czystym sumieniem kupisz następne ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. O, no to się pomyliłam :) Zwracam honor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocie, e tam - fajnie, że zaglądasz do mnie i czytasz, co piszę - i cieszę się, że zwracasz na to uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się 2 zewnętrzne :) czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak będą się prezentowały na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...