17 października 2011

Illu'Sphere - najnowszy podkład dr. Ireny Eris.

Marka Dr Irena Eris wprowadza na rynek nowoczesny podkład, którego zadaniem jest wykreować perfekcyjny makijaż. Twarzą produktu jest Izabella Scorupco, w Polsce nieco zapomniana gwiazda, która powraca jako właśnie twarz marki.



Perfekcyjny makijaż to sztuka, która zaczyna się od doboru idealnego podkładu, a efekt jednolitej i nieskazitelnie gładkiej cery decyduje o efekcie końcowym – to baza doskonałego wyglądu. Marka Dr Irena Eris stworzyła nową, ekskluzywną linię kosmetyków do makijażu twarzy MAKE˙UP ART , która łączy w sobie funkcje upiększające skórę, z cechami pielęgnacyjnymi.

Podkład Illu'Sphere Make -Up Technology:
- idealnie wtapia się w skórę dopasowując się do jej naturalnego kolorytu
- maskuje drobne przebarwienia i niedoskonałości - zapewnia całodniowe, perfekcyjnie jednolite wykończenie, bez efektu maski, które utrzymuje się przez 11h* - zawiera innowacyjną, opatentowaną technologią TM, która inteligentnie wychwytuje i rozprasza każdy rodzaj światła naturalnego lub sztucznego na powierzchni skóry nadając efekt optycznego wygładzenia zmarszczek, świetlistości i promiennego blasku - unikalny kompleks lipidowo-proteinowy doskonale pielęgnuje i długotrwale nawilża skórę. Efekt nawilżenia utrzymuje się przez 11h

Rezultat jakiego możemy się spodziewać to skóra perfekcyjnie wygładzona i ujednolicona, o pięknym kolorycie i pudrowym, matowym wykończeniu. Polecany do skóry mieszanej i tłustej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Testowany dermatologicznie.


Jak podoba się Wam zdjęcie reklamowe z Izabellą w roli głównej?
Illu'Sphere - najnowszy podkład dr. Ireny Eris.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Jest całkiem ok, może troszkę nienaturalnie wygląda, co do podkładu mój się kończy więc pewnie zakupię ten i wypróbuje;) A jak cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam próbkę ale wersje matująco-kryjącą , jutro będę testować :) Sama jestem ciekawa jak będzie się sprawował. A Iza wygląda trochę sztucznie, nie poznałam. Jej mina kojarzy mi się, z mina człowieka który wdepnął lub usiadł na czymś niewiadomego pochodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, jak ją wyprasowali, a podkład ma podobno kosztować 79 zł, trochę drogo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne to zdjęcie Pani Izy - można było sprawić, że wyglądałaby piękniej. I nie mam na myśli PS, a jej wyraz twarzy ;) Sam podkład mnie zainteresował!

    OdpowiedzUsuń
  5. Izka jakaś taka niepodobna do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. wg mnie Iza to piekna kobieta - zawsze szalenie podobaly mi sie jej brwi ;)

    a podklad mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego podkładu :)
    A zdjęcie mi się podoba ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, ze w tekście jest pomyłka: ten produkt jest przeznaczony do cery normalnej i suchej... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...