29 października 2011

Lektura na niedzielę - 4.

Jeszcze do niedawna nie wiedziałam, że marka Burberry ma swoją kolorówkę - znałam tylko ich perfumy. Natrafiłam na ich zimową kolekcję i obejrzałam tutorial w którym makijażystka Wandy Rowe pokazuje jak stworzyc piękny nude'owy makijaż, dokładnie taki jaki prezentują modelki:


Jak Wam się podoba? Obejrzyjcie koniecznie tutorial - jest w nim kilka 'trików makijażowych' jak np. jednoczesne używanie korektora i rozświetlacza w okolicach oczu oraz używanie szminki jako podkreślenie kości policzkowych- ja tego jeszcze nie próbowałam.



Kolekcja Fall/Winter 2011 marki Burberry, możecie ją także obejrzeć na stronie internetowej Burberry :

Lektura na niedzielę - 4.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. nigdy nie mialam okazji ich wyprobowac ale prezentuja sie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki, fantastycznie się prezentują;) ciekawy filmik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardzo podoba się ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam pomadki jako różu, można uzyskać bardzo naturalny efekt i fajnie to wygląda kiedy usta i policzki są w tym samym kolorze, tak naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten makijaż. Też oczywiście nie wiedziałam, że mają linię do makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki i cienie wyglądają zachęcająco - prawie tak samo jak płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie bardzo ich kolorowka podoba, szkoda ze tak trudno dostepna :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...