16 października 2011

Lektura na niedzielę - 2.

Ten tydzień upłynął mi na oglądaniu blogów paznokciowych - odezwał się we mnie zew posiadania pięknych paznokci, a że w chwili obecnej takich nie mam - pozostaje mi podziwianie cudzych. I to też robię namiętnie, gdy tylko Jagoda zaśnie! Na pierwszy ogień idzie Liz i jej blog Liquidjelly, który jest dla mnie prawdziwą inspiracją - takich wzorów nigdy w życiu nie będę potrafiła zrobić więc podzwiam (zdjęcia pochodzą właśnie z bloga Liz ) i paznokcie i zdjęcia.

paznokcie i zdjęcia należą do liquidjelly
paznokcie i zdjęcia należą do liquidjelly
Kolejnym blogiem, który odwiedzam jest Let Them Have Polish - dużo zdjęć, częstr aktualizacje i tak jak w przypadku bloga Liz - pięknie i kolorowo! Strona The Nail Addict jest dla mnie czymś zadziwiającym - dziewczyna, która jest właścicielką tak długich paznokci zasługuje na prawdziwe uznanie! Zazdroszczę umiejętności, pięknych dłoni i przede wszystkim czasu, który mogą przeznaczyć na swoje hobby.
Lekturą obowiązkową natomiast jest dla Was post mojej znajomej wizażanki, która również prowadzi bloga - Shpcdream zjamuje się od czasu do czasu śledzeniem podórbek, które pojawiają się na Allegro - jeśli macie wątpliwości warto zajrzeć do jej postów w których pokazuje zdjęcia oryginałów oraz pochodzących z aukcji kosmetyków.
Lektura na niedzielę - 2.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. dziewczyna ma świetne pomysły, aż musiałam dodać do obserw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe dzieła sztuki na paznokciach;) Zazdroszczę talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone pazuki mega! no nie moge sie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie urocze wzorki! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze te pierwsze sa chyba mimo wszystko calkiem proste

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory znałam blog tylko Shpcdream :) Z tych lakierowych niestety nie podoba mi się kształt tych długich paznokci. Okropnie się zawijają w rurki :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze wyglądają super. Nie znałam wcześniej tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super paznokcie też bym tak chciała potrafić sobie pomalować:] czekam na twoje dzieło pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  9. antii, mi rowniez sie bardzo podobaja!

    sandra, a jakei zadbane sa!

    Iza, Agnieszka, Kamyczek, mi tez sie bardzo podobaja.

    ensepeunse, pewnie masz racje - ja nie probowalam jeszcze, ale mysle, ze dziewczyny, ktore robia wzorki bardzo szybko by takie zrobily.

    Bella, ja tez nie lubie takich paznokci u siebie - na cudzem oge patrzec:)

    Sonnaille, 1 tez mi sie bardzo podobaja, szczegolnie ten rozowy lakier.

    Jus i Mag, oj ja nie bardzo umiem tworzyc takie dziela:) jestem tradycjonalistka - jeden kolor i czasem troche brokatu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze jakie słodkie :P
    A drugie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe pazuurki :) Na pewno dużo czasu Ci zajęły. :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. goskaaa, mi najbardziej podoba sie rozowy lakier.

    Klaudia, nie doczytałaś posta - to nie ja je zrobiłam i to nie są moje zdjęcia, przedstawiam Wam w każdą niedzielę ciekawe blogi lub artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! i jakie masz dłuuugie i piękne paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne! chciałabym umieć takie robić. niestety mam problemy nawet z równym rozłożeniem lakieru, a co dopiero jakieś wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for featuring me on your blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za napisanie o moim śledzeniu podróbkowym;):*

    fajny pomysł na posta:) ja uwielbiam killer colours ;) pazurkowe blogi też mi się coraz bardziej podobają:)
    teraz już wiem skąd będę czerpała inspiracje paznokciowe;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...