19 października 2011

Jak pielęgnuję moje paznokcie?

Tak jak pisałam wcześniej - lakierowe uzależnienie powróciło, maluję paznokcie, zmywam, maluje i tak w kółko. Wiem, że wiele z Was ma problem z łamliwą, kruchą lub rozdwajającą się płytką - ja również miałam. Od jakiegoś czasu mam kilka produktów, których używam regularnie i muszę przyznać, że stan paznokci poprawia się, jedynym problemem pozostają skórki, ale tutaj winą jest wycięcie ich przez manicurzystkę - ja tego nigdy nie robiłam, ona zrobiła raz i teraz skórki bardzo szybko narastają, są przesuszone i atrakcyjnie nie wyglądają.

Tak wyglądają moje paznokcie w chwili obecnej, na zdjęciu są bez żadnego lakieru czy odżywki:


Mój aktualny zestaw do pielęgnacji dłoni:


Zacznę od odżywek, Nail Teka i Coconut Proteins marki Hean używam zamiennie jako podkład i odżywkę jednocześnie - to jedna z najważniejszych kwestii - malując paznokcie na ciemne kolory i robiąc to często musimy pamiętać o bazie dzięki której nasze paznokcie ne będą żółknąć. Obydwa kosmetyki sprawdzają się dobrze, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. W zapasie mam jeszcze jedną odżywkę Nail Tek (III) więc moja przygoda z tą marką potrwa dłużej. Nail Tek to 15 mililitrowy produkt, który ma za zadanie odbudować płytkę paznokcia, wzmocnić ją, nawilżyć i sprawić, że stanie się zdrowa - o całej kuracji pisałam kilka tygodni temu. Coconut Proteins wygłądza nierówności płytki i tworzy mocną powłokę ochronną zapobiegając przebarwieniom i łamaniu się paznokci, zawiera mleczko kokosowe, sole mineralne i witaminy. Odżywka ma piękny, pastelowo- różowy kolor, który może być 'noszony' samodzielnie, ja używałabym go także do frencha, pojmność 8 ml i zdecydowanie niższa cena niż Nail Tek.


O moje skórki w tej chwili dba Avoplex marki OPI - o nim także pisałam osobną recenzję, w ostatnich dniach stosuję oliwkę codziennie, a nawet dwa razy dziennie i mój zachwyt powoli przygasa - skórki nadal są w stanie średnim. Być może jest to wina bardzo twardej wody, którą mamy aktualnie w Berlinie i faktu, że wykonuję mnóstwo czynności domowych, a więc moje dłonie już nigdy nie będą tak piękne jak kiedyś...:)
Na deser zostawiłam mój absolutny hit - peeling do dłoni marki Babor - wprost rewelacyjny i bardzo, bardzo odżywczy. Stosuję go późno w nocy, gdy prawie wszyscy pójdą już spać albo w swoim kierunku, a ja mam chwilę dla siebie. Potrafi w kilka chwil zdecydowanie polepszyć stan moich rąk i moje samopoczucie - to drugie głównie dzięki radosnemu i ożywczemu zapachowi.
Bardzo chętnie dowiem się jakie są Wasze sposoby na zadbane dłonie?
Jak pielęgnuję moje paznokcie?
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Wow- jaki zestaw! Dziwi mnie , że mani wycięła Ci skórki. Teraz chyba mało kto praktykuje coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kosmetyczka też wycięła skórki i też mam taki problem ;/ Ja aktualnie do paznokci używam odżywki Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci i jestem zadowolona :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne paznokcie, moje są tak pożółkłe od malowania że w życiu ich nie pokażę gołych:-)Do manikiurzystek chodzę rzadko, ale zawsze mnie pytały czy chcę wycinać. Na skórki moim zdaniem nie ma cudownego sposobu, jedni mają piękne inni nie, najważniejsza jest wg mnie systematyczność w smarowaniu, mniej istotne czym. Ja kupiłam w aptece olejek ze słodkich migdałów i staram się nakładać codziennie przed snem.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej nail tek to podstawa używam już chyba z dobre 6 mc- i nachwalić się nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie mi pękają rozdwajają sie i nie chcą rosnąc ale już o nie dbam myśle ze za 10 lat urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra ściągawka :) moją płytkę też muszę odbudować, bo czasem przy wycinaniu skórek trzasnę paznokcia. Moje ostatnie odkrycie to krem do rąk Put%Rub żurwinowo-cytrynowy -rewelacyjnie zadziałał na twardość pazurów :)Jaki to luksus nieposiadania tipsów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, że dokładnie dzisiaj pomyślałam o podobnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim i wszędzie polecam moją niezastąpioną odżywkę przyspieszającą wzrost paznokci marki Lovely. Moje paznokcie kiedyś niemiłosiernie się rozdwajały i łamały, a dzięki niej są mocne i rosną naprawdę szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prezentują się Twoje dłonie i paznokcie! Zaciekawił mnie ten peeling!

    OdpowiedzUsuń
  10. do skórek spróbuj masełka z EDM - naprawdę daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyny, niestety stan paznokci jeszcze sie pogorszyl, a skorki samega suche:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię Sally Hansen, a oliwkę mogę Ci polecić Sally Hansen Vitamin E Nail Cuticle Oil.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polecam do paznokci i skórek balsam z herba studio :) koszt ok 8 zł a potrafi działać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem dokładnie o czym mówisz.. też mam koszmarne skórki, które są efektem wycięcia ich przez panią paznokciową.. było to już dawno temu, ja zbyt głupiutka, aby się obronić i teraz mam :/ pazury też mam zniszczone po latach noszenia żeli.. myślałam nad NailTekiem, ale wyczytałam ostatnio sporo pochlebnych opinii o Herome, więc chyba się skuszę.. a Ty zaciekawiłaś mnie tym Baborem, muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli chodzi o skórki, to nie znam lepzego kosmetyku niż Avonowy krem do skórek w białej tubce. Zawiera kwasy owocowe, które zmiękczają i 'zjadają' skórki. Po jakimś czasie regularnego stosowania skórki praktycznie przestają narastać, a okolica paznokcia wygląda bardzo zdrowo i estetycznie. Drugi specyfik, który mogę polecić, jest także marki Avon, to krem do skórek w malutkim metalowym pudełeczku. Co jakiś czas powraca w nowej wersji - teraz jest różany. Ma woskową konsystencję i też świetnie działa na skórki. A moje, trzeba przyznać, były zmasakrowane. Niektórzy obgryzają paznokcie, ja z nerwów obgryzałam skórki, przez ładnych kilka lat. Skutki były opłakane, ale teraz nie ma już śladu po moim paskudnym nawyku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziekuje dziewczyny za wszystkie rady!!!


    Marti, tez mysle nad Herome, ale boje sie kupowac na Allegro - wydaje mi sie, ze moge kupic podrobke:(

    Tubbi, lata temu mialam ten krem avnowy i pamietam, ze bardzo dobrze sie spisal - moze warto o niego powrocic, dzieki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...