2 października 2011

Hean - Duo Chromatic (603) i odżywka multiwitaminowa.

Dzisiaj kolejna porcja mojej choroby zwanej lakieroholizmem - polska marka Hean i jej cudowne nowości:


Vitamin Booster - Koktajl witamin C, E i F intensywnie pielęgnuje i odżywia paznokcie przywracając im połysk i zdrowy wygląd. Keratyna zapewnia ochronę i regenerację paznokcia poprzez wypełnienie ubytków w płytce. Wapń i mikroelementy zwiększają wytrzymałość płytki, zmniejszając jednocześnie jej łamliwość.Odżywka przeznaczona do pielęgnacji zniszczonych i kruchych paznokci. Optymalny efekt uzyskamy stosując regularnie (6,99 zł)

Duo Chromatic - lakier do paznokci - wielowymiarowy kolor i połysk w prawdziwie królewskim wydaniu. Kolory wzbogacone metalicznymi drobinkami (u mnie kolor 603, cena: 4,99).

W słońcu:




Bardzo lubię lakiery do paznokci tej marki - mimo, że wielowymiarowy odcień nie do końca mi pasuje - ten nosiłam kilka dni z przyjemnością, jeszcze większą po zmatowieniu! Lakier zaaplikowany na odżywkę, która również ma piękny kolor i można ją nosić solo - szybko wysycha i bez poprawek wytrzymuje na moich paznokciach 3 dni. Na zdjęciach chyba nie widać tego do końca, ale odcień o numerze 603 ma w sobie maluteńkie czerwone, brokatowe drobinki - w słońcu cudownie się iskrzą!
I na koniec zmatowione - a jakżeby inaczej! - specyfikiem Essence:


Wszystkie nowości marki możecie zakupić w ich sklepie internetowym.
Hean - Duo Chromatic (603) i odżywka multiwitaminowa.
Czytaj dalej...

5 komentarzy:

  1. Zmatowiony wygląda super :) Ogólnie fajny kolorek, odżywki też jestem ciekawa, szkoda tylko, że tak ciężko trafić na ich produkty w drogeriach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tej odżywki ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, choć oczekiwałam większego "wow"

    OdpowiedzUsuń
  4. BArdziej podoba mi się wersja matowa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...