12 października 2011

Femi - Maseczka pod oczy.

Całkiem niedawno dowiedziałam się o istnieniu takiego kosmetyku jak maseczka pod oczy - nigdy wcześniej nie używałam tego typu produktów - a więc to mój pierwszy raz!

Maseczkę polskiej, ekologicznej firmy Femi otrzymałam jako tester, w białej, zakręcanej 'pastylce':



Maseczka przeznaczona jest do pielęgnacji skóry okolicy oczu. Szczególnie zalecana jest dla skóry suchej i dojrzałej. Wyciąg z Centella asiatica oraz glikosfingolipidy zapewniają skórze skłonnej do tworzenia się zmarszczek, prawidłową opiekę i ochronę. Składniki aktywne maseczki wspomagają utrzymanie elastyczności, gładkości i właściwej wilgotności skóry. Maseczka nie wymaga zmywania.

Tak wygląda pełnowymiarowe opakowanie(zdjęcie: femi.pl):


Produkt działa jak balsamiczny kompres na oczy, nadając skórze świetlisty blask, a spojrzeniu promienny wyraz. Po zastosowaniu skóra faktycznie jet bardzo delikatna i nawilżona - ja sugerowałabym użyć jej np. przed większym wyjściem - wówczas powinna rozjasnić okolice oka i wydobyć jego głębię.

Cena w internetowym sklepie Femi to 103 zł /30 ml - biorą pod uwagę fakt jak wydajna jest maseczka i na ile takie opakowanie wystarczy użyć - cenę uważam za naprawdę rozsądną.
Femi - Maseczka pod oczy.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Szkoda tylko, że cena taka wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wiedziałam, ze jest coś takiego jak maseczka pod oczy, przeważnie uzywam zwykłych kremów lub żelu przeciw opuchliźnie
    szkoda tylko, ze cena dość wysoka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie tez dosc drogo..ale firma ciekawa,nie slyszalam o niej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Femi znam ale nie porwaly mnie ich produkty.Dawno temu mialam kilka rzeczy i juz pozniej nie wrocilam.

    Zaciekawilo mnie to co napisalas o LaMode, mozesz rozwinac watek?bo jak do tej nie spotkala mnie jakas niefortunna sytuacja z nimi.Produkty z pierwszej paczki moze nie do konca trafily w moje must have bo nawet nie widzialam ich w sklepach i bywa tez ze mam inne wymagania pod katem pielegnacji.Natomiast druga paczka jest bardziej trafiona przynajmniej dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam ani o maseczce, ani o tej firmie. Może warto spróbować? ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, no ja też nie stosowałam maseczki pod oczy a może i bym mi się przydała bo mam tak przesuszoną ze hoho. :P
    Ale trochę drogo jak na taką pojemność...

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę za droga jak dla mnie, ale przydałaby mi się po ciężkich dniach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie ta cena to chetnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...