24 października 2011

Essence - limitowana kolekcja Circus.

Będzie się działo! Essence przedstawiło nową limitowaną kolekcję LE Circus, która ma pojawić się jeszcze w tym roku! Tyle brokatu, ile widzę ostatnio dookola mój umysł już nie jest w stanie ogarnąć :)


Rozświetlacz (2,99 euro)


Długotrwałe cienie do powiek (2,79 euro)


Lip Topper (1,99 euro)


Lakiery do paznokci (2,79 euro)


Lakiery do ust (1,79 euro)



Brokatowe eye-linery (1,79 euro)

Wpadło Wam coś w oko? Bardzo ciekawa jestem lakierów do paznokci i eye - linerów.
Essence - limitowana kolekcja Circus.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. lakiery i linery najbardziej mnie ciekawią, a dugotrwałe cienie - zbyt podobne kolorystycznie to innych tego rodzaju - znowu w tonacji złota,platyny i stali. Jakis fiolecik, gęboka śliweczka byłaby milej widziana przeze mnie - wiem, nie wpasowuje się w temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. shinodko, mnie tez najbardziej ciekawia lakiery i eyelinery - zastanawiam sie takze nad rozswietlaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, dziewczyny - przeciez brokat jest ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, ekstra!!!! i by była w Polsce!!!! Bo jak jest brokat, to i ja jestem blisko!!!! a lakiery są prze... (wstawcie, co tylko chcecie, byle komplementowało), podobnie linery:) i lakiery do ust tez bym chciała, bo jesli będa takie jak myślę, to są lepsze niż pomadki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery do ust mnie zainteresowały i tradycyjnie lakiery do paznokcie - te brokatowe toppery są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo lakiery do ust mnie zaintrygowały :P i lakiery do paznokci też fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze blat! Zapowiada się ciekawie i już kusi mnie rozświetlacz, cienie i eyelinery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery wyglądają pięknie! Zwłaszcza mix czerni ze złotym brokatem :) No i ten rozświetlacz, mhmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu, lakier do ust to bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery do paznokci <3 i ciekawe muszą być te lakiery do ust :P

    OdpowiedzUsuń
  11. super:] ja jestem ciekawa lip topper i lakiery do ust bo nie ma pojęcia co to:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie sie z tej limitki nic szczególnie nie podoba ;) jedynie muszę przyznać ze bardzo ciekawe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa wszystkiego z tej limitki! Nie mogę się doczekać, aż trafi do sklepów! :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...