16 października 2011

Czy to już ostatni dzień pełen słońca w tym roku?

W całej Polsce dzisiaj ma być dużo słońca, u nas w Berlinie jest od wczoraj - spacerujemy, delektujemy się nim i jego ostatnimi promykami, jemy lody (ale od poniedziałku dieta!) i poznajemy miasto. Dziewczyny kochane - szybki prysznic, kawa oraz śniadanie - towarzysz życia pod rękę, uśmiech i marsz na spacer! Korzystajcie z ostatnich uroków słońca i wchłaniajcie witaminę D3, która również odpowada za piękno naszej skóry! :)


Zdjęcie z naszej sobotniej wyprawy - w okolicy mnóstwo grafitti, murali i przepięknych starych, zjawiskowych kamienic!
Czy to już ostatni dzień pełen słońca w tym roku?
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Mi bardzo trudno pogodzić się z tym, że to być może ostatnia taka ładna pogoda w tym roku....
    Bardzo podoba mi się jak byłaś ubrana w sobotę ;)


    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jest non stop zimno! Jestem strasznym zmarzluchem i nie wiem jak przeżyję zimę...

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też słoneczko, co mnie niezmiernie raduje. A co do diety, ja też sobie obiecuję, że od jutra...tylko u mnie to trwa od 2 miesięcy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahatko, miło Cię widzieć... a kiedy zawitasz do Wrocławia...?

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Berlin, zawsze bardzo chętnie odwiedzam to miasto, pozdrów je ode mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. W Małopolsce takie malutkie słoneczko świeci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ech, w Blackpool słońce świeciło tylko przez pół godzinki dzisiaj :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny, u mnie znowu dzisiaj prawie ccaly dzien slonca!:)

    Pralinko, jestes we Wroclawiu teraz ciagle? pewnie w listopadzie bede wiec moze sie spotkamy>:)

    MizzVintage, mi sie coraz bardziej podoba!

    simply, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas Wrocław :) A na spotkanie jestem jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas już dzis słonca nie było ;<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...