23 października 2011

The Body Shop i jesienno - zimowe nowości.

The Body Shop - nowa odsłona znanego od lat zapachu White Musk - Linia White Musk została wprowadzona na rynek w 1981 roku i natychmiast zdobyła niezwykłą popularność. Był to pierwszy tego rodzaju produkt w przemyśle kosmetycznym i milowy krok na przód ku ochronie praw zwierząt - White Musk był pierwszym zapachem piżmowym, który powstał bez wykorzystywania zwierząt. W mgnieniu oka zdobył popularność i był sprzedawany w niesamowitej ilości 2,5 flakoników na minutę! Twórca White Musk Libertine, dr Vincent Schaller powiedział: „Myśląc o White Musk Libertine pragnęliśmy stworzyć niezwykle indywidualny zapach. W naszym założeniu miał być zmysłowy, a jednocześnie radosny, który będzie najbardziej kobiecym zapachem The Body Shop. Kobiecość jest wszechobecna, nie zna granic, a nasz zapach z pewnością uwiedzie zarówno kobiety, jak i mężczyzn na całym świecie.” Podkreśl swoją kobiecość i wyzwól zmysły, dzięki kwiatowo-piżmowemu zapachowi White Musk Libertine. Linia White Musk Libertine dostępna będzie w sklepach The Body Shop na całym świecie od października 2011.

Kolejna nowość marki TBS to żel pod prysznic o zapachu pikantnej dyni - cudownie pachnący żel pod prysznic - to pierwszy zapach wymyślony w konkursie przez klientkę TBS. W Polsce możecie już go kupić za 19 zł/ 250 ml, ja w Berlinie jeszcze go nie widziałam, a bardzo chętnie wypróbowałabym - uwielbiam takie zapachy! Ta wersja zapachowa jest limitowana i dostępna do wyczrpania zapasów!


I na koniec bardzo kuszące zdjęcie kolekcji świątecznej:

zdjęcie pochodzi z bloga Barw Wojennych
Chętnie obejrzałabym Sparkler, ostatnio im więcej złota, srebra i brokatu tym jestem bardziej szczęśliwa! :)
The Body Shop i jesienno - zimowe nowości.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. koniecznie sie musze wybrac do TBS... nie dosc, ze ta dynia mnie interesuje, to jeszcze paletki ze swiatecznej kolekcji bardzo ciekawie sie prezentuja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. blyszczyki i te paletki bardzo mnie zaciekawily. i to w tle z ta pompka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze marzyłam o perfumach z pompką;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają te perfumy z pompką, można sobie troszkę popompować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmnm...pikantna dynia brzmi tak pysznie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowka swiateczna jest super. Tak sie sklada ze pracuje w TBS i mialam okazje przetestowac. Blyszczyki bardzo mi sie kojarza z Lancome Juicy , ale co do nowego zapachu jak dla mnie zbyt mocny.. za to brokacik... idealny na wszystkie swiateczne imprezy ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...