21 października 2011

Bobbi Brown - Holiday 2011, Black Ruby Sparkle Eye Shadow Palette.

Wczoraj pokazałam Wam najnowszą kolekcję Bobbi Brown - Holiday 2011, a dzisiaj możecie obejrzeć jedną perełkę, którą posiadam, a mianowicie paletkę Black Ruby Sparkle Eye Shadow.





Na mokro:


Na sucho:


Moje pierwsze wrażenia? Duuuużo błysku! - czyli to, co ostatnio lubię najbardziej! A Wam przypadła do gustu? Lada dzień powrócę z makijażem wykonanym świąteczną paletką!
Bobbi Brown - Holiday 2011, Black Ruby Sparkle Eye Shadow Palette.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. piękne kolory! ale dla mnie za błyszczące;)
    jakby były lekko satynowe to bym się chyba zakochała:D

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym ją przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory, bardzo moje.. ale rzeczywiście błysk trochę powala.. szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak oglądałam zapowiedź właśnie te cienie spodobały mi się najbardziej. Po swatchach jednak stwierdzam, że są za bardzo świecące. Szkoda, bo kolory prześliczne i bardzo moje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta paletka jest niesamowita, uwielbiam brązy ! i tyle błysku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. duzo błysku:) DOBRZE!!!!
    Tylko kolory zbyt brązowe dla mnie:) ale ten błysk..... mmmmmmmmmmm (się rozmarzyła)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory są ładne, ale za bardzo błyszczące jak na mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Uwielbiam takie błyszczące. Oj, przydałyby mi się :P

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za swatche, bo byłam bardzo ciekawa tej paletki ;) jednak bez żalu pass :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki, wprost dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie dużo błysku, ale bardzo mi się to podoba :) Ładnie rozświetli oko!

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest brokat? kolory ladne ale jak dla mnie zbyt polyskliwe - balabym sie ze drobiny beda wedrowac po twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorki cudowne, mam nadzieje, ze wytrzymalosc rowniez nie odstaje od reszty

    OdpowiedzUsuń
  14. moje, moje kolorki takie lśniace:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...