30 września 2011

Organique - Fresh'n'Fruity, herbaciany żel pod prysznic.


O marce Organique mogłyście przeczytać na moim blogu już kilkakrotnie - to jedna z pierwszych przyjaznych naturze firm z którymi w ogóle miałam styczność.
Dzisiejszy wpis będzie należał do herbacianego żelu pod prysznic Fresh'nFruity. Zrecenzuję Wam żel pod prysznic z ekstraktami z zielonej i białej herbaty. Delikatne, odżywcze żele myjące do ciała wspaniale oczyszczają i odżywiają skórę podczas kąpieli pod prysznicem, pozostawiając skórę jedwabiście gładką, świeżą i pachnącą przez cały dzień. Pisanie o żelach jest dla mnie nie lada wyczynem - właściwie każdy 'robi' to samo więc co można o nich napisać? Produkt Organique przede wszystkim różni się konsystencją - na zdjęciach możecie zauważyć, że zawarte są w rozdrobnione liście herbat - nie wygląda to może zbyt zachęcająco - żel jest ciemny - wrażenie natomiast robi niesamowite! Nigdy wcześniej nie widziałam żelu pod prysznic zawierającego widoczne składniki.



Produkt jest bardzo wydajny (200 ml), wystarczy kulka wielkości orzecha, aby umyć całe ciało. Przepięknie pachnie - jest to jeden z niewielu produktów, który swoim zapachem potrafi naprawdę zrelaksować. Naprawdę nie mam się do czego przyczepić - z każdej strony same pozytywy.Jedynym zastrzeżeniem może być brak informacji na opakowaniu o fakcie testowania kosmetyków na zwierzętach.


Organique - Fresh'n'Fruity, herbaciany żel pod prysznic.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, ze ciekawie wygląda, faktycznie :) Lubię zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fantastycznie :) mi się marzy żeby był taki żel grejpfrutowy, z widocznymi czasteczkami owoców :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda na prawdę ciekawie :) a jaka cena?
    wiem, gdzie jest u mnie w mieście Organique i chyba go odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie! Niestety u mnie w mieście nie ma Organiqe, ani żadnej drogerii, która zawierałaby kosmetyki z tej firmy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglada :) Właśnie mnie też ciekawi cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę takiego cudaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące :] najbardziej ciekawi mnie kontakt kawałków herbaty z ciałem. Gdzie (bo piszesz wcześniej, że można w Polsce) można nabyć to cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny zel mozecie kupic w sklepach firmowych Organique - lista na stronie internetowej producenta:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...