25 września 2011

OPI, Avoplex - Odżywczy olejek do paznokci i skórek

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że biorę się za swoje paznokcie, gdyż stan ich pozostawia wiele do życzenia. Olejek marki OPI ma mi w tym pomóc i sprawić, że okolice paznokcia których szczególnie nie lubię będą wyglądały lepiej. Jak sobie radzi?


Nasycony uwielbianym przez skórę olejkiem z avocado w połączeniu z Tokotrienolem (o tysiąckrotnie silniejszym działaniu niż zwykła witamina E), lekkimi olejkami z pestek winogron, słonecznika, sezamu, orzecha kukui oraz lecytyną dla odżywienia skórek i paznokci oraz przywrócenia im odpowiedniego poziomu nawilżenia. Idealny także na suche pięty i łokcie.

Niewątpliwą zaletą jest ogromna pojemność - 15 ml wystarczy na bardzo bardzo długi czas - olejek jest wydajny - jedno zanużenie pędzelka wystarczy na aplikację na prawie całą dłoń! Uwielbiam jego nienachalny, brzoskwiniowy zapach i fakt, że nie jest aż tak bardzo tłusty - wiem, że to dziwnie brzmi, ale są produkty których używanie to dla mnie wielki problem - przez kilkanaście minut, do całkowitego wchłonięcia nic nie mogę robić, a z Avoplexem jest inaczej - wchłania się błyskawicznie!
Skórki po użyciu są zadbane i zregenerowane, a przy systematycznym stosowaniu nie muszę ich wycinać - wystarczy delikatne odsunięcie pędzelkiem od oliwki - jest na tyle sztywny, że doskonale sobie poradzi z tym zadaniem. Dla mnie to jeden z najlepszych produktów z jakimi miałam do czynienia - jestem nim zachwycona!



Cena: 78zł / 15ml - ja kupiłam go na ebayu i zapłaciłam dużo, dużo mniej.
OPI, Avoplex - Odżywczy olejek do paznokci i skórek
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. brzmi bardzo zachęcająco.Chętnie i j go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też walcze z pazurkami, które były wopłakanym stanie... wiem, że muszę im poświęcić trochę więcej czasu niż miesiąc. Od 2 miesięcy regularnie dban o paznokcie - i ich stan się poprawił :) a ten olejek chętnie bym wypróbowała - tylko cena mnie trochę straszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. czuje sie zachecona :) ... bede musiala sie mu bliej przyjrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, walczę ze skórkami, wiec takie recenzje są w dla mnie w cenie. Ciekawe co ma w składzie - może zwykłymi oliwkami osiągnie się podobny efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bella - olej z avokado i Tokotrienol, ale oliwa moze tez zdziala cuda? ja nigdy nie probowalam, ale jesli zaczniesz kuracje - daj znac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio się ostro zabrałam za pielegnację paznokci ;) Stawiam jednak na tańsze warianty - odżywka z Wibo plus olejek rycynowy na skórki. Efekty póki co mi się podobają, ale zanim wydam ostateczną opinię chcę jeszcze trochę pociągnąć tą kurację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez ostatnio mam problem ze skorkami a wczesniej nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze cena powala ale eBay oczywiście :D A ja mam odżywkę z Caterice ale muszę znowu zacząć z nią kurację, pozatym sama robię takie "olejki" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam właśnie czegoś takiego - nie umiem zapanować nad swoimi skórkami ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dumam właśnie nad olejkiem nailtek, do kompletu z odżywką, podobno jest świetny i wzmacnia działanie odżywki :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam;))) Bezdyskusyjnie najlepsza rzecz do moich skórek. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...